CS en WinXP??

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11 10:32

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Iemand die dit aan de praat heeft kunnen krijgen??

Ik krijg hem wel aan de praat onder Direct3d maar 10 fps is ook niet alles.

Bij OpenGL zecht ie dat ie Unsupported is. en ik wil hem echt onder OpenGL spelen!!!

Ik heb de nieuwste detonators erop staan...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Ik heb hem zo binnen :) ff installen en dan ga ik je vertellen of het werkte bij mij of niet :) . Bij voodoo werkt het ieg wel.

Steam

• Soef
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

Iemand anders er al ervaring mee???, bij mij doet ie het echt niet...

Some things can not happen until they happen...

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:51
ik heb laatste officiele deto's erop gezet. CS in win98/ME compatible mode laten draaien. werkt perfect alleen als ik CS verlaat blijft ie altijd in processes staan en moet ik hem dus via ctrl-alt-del afsluiten voordat ik weer wil gaan spelen.

• Soef
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

Op zaterdag 08 september 2001 16:29 schreef Kaap het volgende:
ik heb laatste officiele deto's erop gezet. CS in win98/ME compatible mode laten draaien. werkt perfect alleen als ik CS verlaat blijft ie altijd in processes staan en moet ik hem dus via ctrl-alt-del afsluiten voordat ik weer wil gaan spelen.
kun je uitleggen hoe je instelt dat je een spel in win98/ME mode kan laten draaien??

Some things can not happen until they happen...

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Je moet bij de eigenschappen van je snelkoppeling kijken en daar kan je de mode inschakelen :)

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Owke maar nu doet ie het nog niet onder OpenGL

"This mode is not supported by your video card"

zegtie dan

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Op zaterdag 08 september 2001 18:16 schreef KDZ het volgende:

zegtie dan
Volgens mij moet je dan opengl.dll uit je system32 map in je gldrv map zetten en dan een extra regel toevoegen, zodat je hem kan selecteren, ik weet niet precies hoe dat moet, maar er zal ongetwijfeld wel iemand zijn hier die dat wel weet, anders moet je ff de fora op counter-strike.net zoeken

• rapido_
  • Laatst online: 21-01-2022
:( Volgens mij ga ik XP dus maar niet installen.....
Geen C.S. no way hosé.

Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 14:17 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ik heb hem zo binnen :) ff installen en dan ga ik je vertellen of het werkte bij mij of niet :) . Bij voodoo werkt het ieg wel.
jlp, ik heb em nog niet draaien hoor ..nog niet geprobeerd ook .. ga ik vandaag dus doen .. and i will succes >:)

• SvEn
  • Laatst online: 10-11 13:39

SvEn

a.k.a sv3nrg

Op zaterdag 08 september 2001 14:12 schreef KDZ het volgende:
Iemand die dit aan de praat heeft kunnen krijgen??

Ik krijg hem wel aan de praat onder Direct3d maar 10 fps is ook niet alles.

Bij OpenGL zecht ie dat ie Unsupported is. en ik wil hem echt onder OpenGL spelen!!!

Ik heb de nieuwste detonators erop staan...
welke videoplank?Anders www.openGL.com daar kun je zoon proggie downen....

• SvEn

SvEn

a.k.a sv3nrg

Op zaterdag 08 september 2001 14:17 schreef JeanLucPicard het volgende:
Met voodoo ziet er VET uit op openGL zetten en dan op 3dfx mini driver dat ROELT

• SvEn

SvEn

a.k.a sv3nrg

En weet iemdn hier ook een antwoord op?

[topic=224033/1/25]

• SvEn

SvEn

a.k.a sv3nrg

Op zaterdag 08 september 2001 18:16 schreef KDZ het volgende:

zegtie dan
Andere reso

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 16:29 schreef Kaap het volgende:
ja, dat probleem heb ik ook altijd! Ik dacht dat dat gewoon aan mij lag :)

en ik heb hier XP RC2 en ik speel CS in Direct3D gewoon zonder die win9x modus aan te zetten (door eerder genoemd probleem: hij zegt dan m'n Matox G400 geen openGL ondersteund)
Maar voor de rest loopt alles hier soepeltjes!

JeanlucPicard welke win XP ben je aan het dll? Devilsown of OEM?

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Op zondag 09 september 2001 12:15 schreef PhoenX het volgende:

[..]

Andere reso
Nope werkt ook niet, ik krijg hem echt absoluut niet aan de praat onder OpenGL dan...

FF koeken of D3D niet een alternatief is, en ff naar dat OpenGL gedoe kijken

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-11 10:04
Had ik eerst ook, toen ik de det. 14.70 geinstalleerd had werkte het bij mij. Welke videokaart heb je?

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-11 17:47
Voor degene waarbij het niet werkt: jullie hebben toch echt de detonator drivers niet goed geinstalleerd. OpenGL wordt standaard niet ondersteund in de XP drivers, maar met de nvidia drivers wel.

If it ain't broken, tweak it!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 16:25

TiMMieJ

PSN: Orixez

Yo,

Ik wilde hem hier ook gaan testen met rc2+ maarre ik ben men serial kwijt ;( . Heeft iemand een serial voor mij. Zo ja kun je hem dan ff mailen en kan ik checken of tie t bij mij wel doet.

Gr33tz TuRk.

tvdp67@hotmail.com

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Unsupported Operating System
GLSetup only runs on Windows95 and Windows98 due to time and space constraints. WindowsNT/Windows2000 support is planned for future releases.
Owke daar houd het dus ook alweer op...

Ennuh, Ik heb een Geforce 2MX, en detonators 14.40 erop staan.

Ik gaat nu ff de 14.70 drivers proberen, ben zo bij jullie terug...

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Op zondag 09 september 2001 13:27 schreef TuRk het volgende:
Yo,

Ik wilde hem hier ook gaan testen met rc2+ maarre ik ben men serial kwijt ;( . Heeft iemand een serial voor mij. Zo ja kun je hem dan ff mailen en kan ik checken of tie t bij mij wel doet.

Gr33tz TuRk.

tvdp67@hotmail.com
Geen warez request hiet graag!!!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Owke kheb het nu ff met de nieuwste detonator geprobeert (14.70), maar die doet het ook niet....

Kheb geen idee wat ik nog meer kan proberen!!

Jah ff koeken wat direct3d doet :P

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 23:57

Ronnie_T

Shangri-La

Ik draai al Counterstrike (opengl) sinds beta2 en heb nog nooit problemen gehad om het te spelen, behalve dan die irritante muisacceleratie die in XP zit. Installeren onder XP lukt niet maar dit hoeft niet, omdat je hem gewoon met een snelkoppeling kan opstarten.
Windows XP + Counterstrike + Detonator 12.41 + OPENGL = NP

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Verwijderd

Yo,

Gr33tz TuRk.

tvdp67@hotmail.com
Afbeeldingslocatie: http://test.wf-fxp.com:8000/vBulletin/images/smilies/m-gun.gif Lees de FAQ!!! |:(

en haal die boodschap weg anders wordt dit topic geclosed door zo'n stomme lamer!!

En als je het toch een vet spel vindt dan ren je toch ff met naar de FRS en koop dat pakket met alle zooi voor 5 tientjes inplaats iemand anders z'n key te jatten!!!

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
cs onder xp werkt gewoon

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Op zondag 09 september 2001 16:17 schreef Batman2k het volgende:
cs onder xp werkt gewoon
Jup, bij mij ook, eerst onder Win2k en nu ook onder XP met de 12.41 nvidia's, multi-tabben werkt ook nog, zelfs iets vloeiender als in win2k

Verwijderd

Bij mij werkt cs wel maar alleen de ping is om te huilen :'( 400 of hoger en dan ook nog steeds shoke's

Terwijl ik naar tweakers ping een ping heb van 33 ik snap er de ballen niet meer van wie kan mij helpen

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:56
Er is nog een topic met dat ping probleem met ADSL is alleen ook nog geen antwoord op :(

Hop,hop,hop!

Verwijderd

hier baal ik dus zo van he niemand die weet waar het aan ligt.

En dan bel je de provider
IK dus: "jah ik heb een slechte ping"
operator: "watte" (shit staat niet op mijn blaadje)
Ik dus: laar maar

Die lui weten er geen ruk van een keer iemand gehad die het wel wist maar ik weet niet meer hoe hij heet :(

REAGEER PLEASE ALS JE ER WAT VAN AF WEET IK WIL DIT GRAAG OPGELOST HEBBEN IK HEB HEEL GoT AFGEZOCHT OP DE TWEAKERS AL GEVRAAGD MAAR GEEN OPLOSSING :(

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mischien heb je hier wat aan als je games heb die niet werken. klik op de rechtermuis knop op de exe (of ink) van de game, dan properties, compatibility, dan run this program.. aanvinken en os kiezen
heb het niet getest want bij mij werkt het wel, maar is het proberen waard

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Iemand het al geprobeert met de nieuwe Detonator Drivers onder XP???

ben nu op me werk, dus ik kan het hier niet proberen...

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
^^SCHOP^^

Verwijderd

Bij mij draait ie perfect onder xp vet wel fijn alleen ik vraag me een ding af het stinkt onder xp is iets vaags met me muis aan de hand in xp met muis acceleratie ofzo.......

Verwijderd

ik heb van de bovenstaande problemen ook last dus vraag ik bij deze...
  • Hoe zet ik die F*&^ing muis-acceleratie uit?
  • Waarom is mijn Ping in CS nu ineens superhoog (ik zorg nu voor lag's met xs4all-fast-adsl (ping ging van 26 > 150 ! :( )
  • WTF is wrong met de det. 14,7 drivers!? fps is nu 10 !? was in 98se 120 ofzo...
  • HL.EXE sluit bij mij in WinXP RTM (2600) wel goed af! waarom bij anderen niet?
BIJvoorbaatDANK !

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
kheb hem nu ook aan de praat gekregen, met de nieuwe XP detonators, en het spel loopt er nu wel onder, beetje brakkie, maar wel 60 fps op de hoogste resolutie...

Het probleem is nu dat Windows XP erdoor vast gaat lopen, dus heb ik hem er weer uitgegooid

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 11:47 schreef 5chaap2k het volgende:
  • Waarom is mijn Ping in CS nu ineens superhoog (ik zorg nu voor lag's met xs4all-fast-adsl (ping ging van 26 > 150 ! :( )
  • WTF is wrong met de det. 14,7 drivers!? fps is nu 10 !? was in 98se 120 ofzo...
  • HL.EXE sluit bij mij in WinXP RTM (2600) wel goed af! waarom bij anderen niet?
/me geeft em een klein SChOpJe !

is er echt niemand die een van de vragen kan beantwoorden !?

BIJvoorbaatDANK !

Verwijderd

Yo,

Gr33tz TuRk.

tvdp67@hotmail.com
gebruik deja.com en zoek zelf eens... :)
daar kun je er een vinden die werkt! :D

Verwijderd

Het ligt aan Win XP zelf :(:(:(
Ik heb het gevraagd op een server en daar zeiden ze van jah win xp verkr***t jouw ping een klein beetje heel erg

WAAROM HEB IK IN VREDES NAAM WIN XP GEINSTALLEERD :'(

Verwijderd

ik heb het opelost!!!

het lag toch aan me videokaart!

heb de nieuwe XPdrivers van nvidia.com geinstalleerd en nu doet ie het perfect!!!

alleen heb ik nu de issue dat ik na CSen ff CTRL-ALT-DEL moet doen en dan HL.EXE moet beindigen (blijft draaien)

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 11:47 schreef 5chaap2k het volgende:
BIJvoorbaatDANK !
1. control panel > mouse > pointer options "Ehance pointer precision" uitzetten.
2. Heb ook last van lag, maar dan dubbel zo hoge ping als jij met basic-adsl. Met 1 ISDN lijn: ping = 150. Met 2 ISDN lijnen: ping = 60. Heb geen last van lag met Diablo2.

Video problemen: Ik heb een Radeon. CS wil niet meer in OpenGL modus draaien nadat CS retail gepatched is naar 1.2. Werkt nu nog alleen in Direct3D. Framerate is stukken mindern dan met OpenGL en natuurlijk het bekende probleem met zwarte scherm als hij switched van ingame naar menu's.

Verwijderd

Op vrijdag 14 september 2001 10:05 schreef Qloud het volgende:

[..]

2. Heb ook last van lag, maar dan dubbel zo hoge ping als jij met basic-adsl. [..]
Ik heb fast-adsl en nu nog maar een ping van 25 tot 30 op NL servers ;-)

Video problemen: Ik heb een Radeon. CS wil niet meer in OpenGL modus draaien nadat CS retail gepatched is naar 1.2. Werkt nu nog alleen in Direct3D. Framerate is stukken mindern dan met OpenGL en natuurlijk het bekende probleem met zwarte scherm als hij switched van ingame naar menu's.

Ik speel met de MOD-versie en heb dus nog 1.1, ik zou even wachten want 1.3 is er al bijna... heb je al geprobeerd om je videokaart op Standard VGA-adapter te zetten en opnieuw de laatste WindowsXP drives erop te zetten?
:)

Verwijderd

Bij mij knalt ie er steeds uit naar Windows en als het inloggen niet lukt dan krijg ik zeg maar een menu van cs dat niet over me hee scherm is uitgespreid. Ik heb een 3d prophet 2mx en detonator4 drivers. Wie weet hoe ik dit kan oplossen behalve door winXP dr af te flikkeren en dan Win98se te installeren?

Bij voorbaat dank,

MrFreeman

Verwijderd

ik kan 1 ding zegge, xp is wel kewl maar niet met cs, of het nu ligt aan de drivers of iets anders, het loopt gwn niet zo lekkes als in win2k of 98se fps komt hiero met een asus3800 en de niewste beta detonators op 60 ongeveer maar het speelt als het ware of je lag hebt :( echt triest mja hoop dat er iets aangedaan wordt :r

Verwijderd

Ik zit er over te denken Windows XP (RTM) te installeren, maar als ik al deze verhalen lees word ik niet echt blij. |:( Zijn er ook mensen die de Ready To Manufacture versie hebben geïnstalleerd? Ik lees tot nu toe alleen maar over RC1 en RC2.

Aangezien ik veel CS moet ik dan toch nog maar ff wachten tot dit gefixed is of moet ik er toch maar aan geloven en het uitproberen? :?

Verwijderd

ik draai nu al 2 weken blij RTM (2600) (meer info zie specs)

met CS heb ik de bovenstaande problemen ook gehad..

Dit heb ik opgelost door:
- de drivers van mijn Geforce 2 mx te uninstallen en de kaart op "standard vga adapter" te zetten
- reboot
- www.nvidia.com (heeft nu ineens ook XPdetonaters!)
- DetonaterXP geinstalleerd
- reboot
- beeldinstelling weer terug op 2048x1536 gezet (heb 21" :) )
- in mijn halflife dir en sub dirs alle opengl32.dll's gewist
- settings cs op 1024x768/opgengl/default gezet
- ping ging van 100nogwat naar 30 :)
- fps is nu rond de 60 alleen blijft cs 5 sec. hangen op het commando TimeRefresh
- Na het spelen moet ik wel altijd d.m.v. CTRL-ALT-DEL bij proccesses HL.EXE beindigen (blijft resistent)

Naar mijn idee is XPrtm het intalleren waard!
Indien je een cheater bent heb je pech!

De gehackte opengl32.dll's voor de meest bekende cheats (wall, aim, ball-hack(XQZ2, HLH5, enz.)) zijn niet meer werkzaam te krijgen onder XP :-)

nu maar hopen dat alle che4t0r5 overgaan op XP :-)

Verwijderd

Op vrijdag 14 september 2001 13:15 schreef MrFreeman het volgende:
Bij mij knalt ie er steeds uit naar Windows en als het inloggen niet lukt dan krijg ik zeg maar een menu van cs dat niet over me hee scherm is uitgespreid. Ik heb een 3d prophet 2mx en detonator4 drivers. Wie weet hoe ik dit kan oplossen behalve door winXP dr af te flikkeren en dan Win98se te installeren?

Bij voorbaat dank,

MrFreeman
Dit heb ik ook weleens...

probeer eens te spelen met je video-mode's en als het goed is doet ie na quit en dan weer starten gewoon weer full-screen

je moet alleen NOOIT onder XP met cheats gaan knoeien! want dat werkt nie meer :9

Verwijderd

Op vrijdag 14 september 2001 15:46 schreef 5chaap2k het volgende:

[..]

Dit heb ik ook weleens...

probeer eens te spelen met je video-mode's en als het goed is doet ie na quit en dan weer starten gewoon weer full-screen

je moet alleen NOOIT onder XP met cheats gaan knoeien! want dat werkt nie meer :9
Weet jij alles van of niet :D

Verwijderd

Op zaterdag 15 september 2001 21:07 schreef ThePreatorian het volgende:

[..]

Weet jij alles van of niet :D
Ik heb de *Q*2-cheat eens geinstalleerd omdat ik dan kon tetrissen tijdens het spelen...

en uiteraard heb ik toen ook even gespeeld met alle hacks aan... alleen was dit na 2 rondjes al niet leuk meer omdat ik er nu geen spanning meer in zag...

Nu wou ik dit in winXP ook installen (puur voor de tetris).. maar kreeg dit op geen enkele manier (werkend)voor elkaar...

Ik speel nu ook alleen nog maar op PunkBuster servers.. hier wordt een stuk minder gecheat...

Verwijderd

Tussendoor
Voor Radeon owners, installeer de 3226 drivers (win2k). Die werken erg lekker en opengl etc werkt ook perfect..

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hmm ik heb sinds vandaag ook XP maar ik heb maar 1 probleem. Het is me nu al 2x gebeurt dat ik CS wilde afsluiten en dat is gewoon HARD op zijn bek gaat. Ik kan helemaal niks meer. Iemand dit probleem ook gehad/opgelost? Anders ga ik morgen gewoon re-installen :P

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:43

Klippy

Still Game

Op zondag 09 september 2001 17:44 schreef ubermaestro het volgende:

[..]

Jup, bij mij ook, eerst onder Win2k en nu ook onder XP met de 12.41 nvidia's, multi-tabben werkt ook nog, zelfs iets vloeiender als in win2k
Ja bij mij ook.

Aan XP ligt 't iig niet. Mijn spellen gaan gewoon allemaal veel beter in XP.

Heb hier gewoon Detonator 12.81.
Anders moet je eens proberen met powerstrip je instellingen wat te tweaken.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Owke ff een update.

Verse windows Xp Coorporate Edition Final install

- nieuwste detonators erop (21.80 d8 ik)
- nieuwste Via 4in1 erop
- Windows update nog niet gedaan~!!

en CS werkt als een trein nu onder Xp, met volledig EAX ondersteuning in CS, en 90 fps constant.

Allen nu is de ping nog een probleem, maar dat ligt niet aan mijn bak maar aan de server....

Try this at home, it works for me :P

• bartie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2023

bartie

algeblaat

kerels, je moet gewoon je desktop op 16bit zetten.

Verwijderd

Bij mij loopt ie ook niet op OpenGL... maar ik moet nog de nieuwste DirectX downloaden. Voor de rest loopt ie toppie alleen op Direct3D.

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik heb het vage probleem dat mijn geluid 'verdwijnt'eerste rondje, geen rpobleem, daarna wordt het steeds zachter, tot je het niet meer hoort :(
Tevens werken mijn achterste speakers niet van m'n FPS1000 op creative live! 1024...
Iemand een oplossing? IK heb al op creative site gekeken, de nieuwe XP-drivers komen waarschijnlijk pas eind oktober :( :(

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 10:24 schreef Ares het volgende:
Ik heb het vage probleem dat mijn geluid 'verdwijnt'eerste rondje, geen rpobleem, daarna wordt het steeds zachter, tot je het niet meer hoort :(
Tevens werken mijn achterste speakers niet van m'n FPS1000 op creative live! 1024...
Iemand een oplossing? IK heb al op creative site gekeken, de nieuwe XP-drivers komen waarschijnlijk pas eind oktober :( :(
Gewoon de standaard windows drivers gebruiken, en verder niet met windows 2000 drivers gaan ouwehoeren, of met LiveWare. Gewoon standaard drivers, en het werkt hier perfect, met EAX en alles erbij, dus achterspeakers :P :P

• paulmadejong
  • Laatst online: 09-11 18:54
config: geforce 3 met 21.85 drivers
cs 1.3 en hl 1.1.0.8
winxp 2600
In direct3d speelt ie in alle resoluties(baggere fps) maar in opengl als ik hem op 1280x960 draait, draait ie gewoon goed. maar als ik dan cs afsluit en daarna weer opstart en laat allen instellingen ongewijzigd (dus laat hem op opengl en 1280x960 staan) en dan naar een server connect dan krijg ik tijdens het laden mijn desktop van winxp te zien met linksboven in een klein schermpje met daarin de cs console. als ie dan eenmaal klaar met laden is en ik in het level zit en dan esc druk om terug te gaan naar "Play on Internet" (om servers te selecten) en ik op resume druk en dus weer in het level terugkom is dit venster verdwenen en heb ik volledig beeld. MAAR ik zie geen geld, ammo, health e.d. meer. Ook zie ik het onderste regeltje niet meer bij het kiezen van een team (geloof spectator mode) In direct3d heb ik hier geen probs mee!!! Iemand een idee???

MacBook Pro 14" 2021

• paulmadejong
- in mijn halflife dir en sub dirs alle opengl32.dll's gewist
- settings cs op 1024x768/opgengl/default gezet
Vind dit wel lollig want in mijn hl map en cs map zitten geen opengl32dlls????

MacBook Pro 14" 2021

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:40
Op zondag 16 september 2001 20:52 schreef IceStorm het volgende:
Hmm ik heb sinds vandaag ook XP maar ik heb maar 1 probleem. Het is me nu al 2x gebeurt dat ik CS wilde afsluiten en dat is gewoon HARD op zijn bek gaat. Ik kan helemaal niks meer. Iemand dit probleem ook gehad/opgelost? Anders ga ik morgen gewoon re-installen :P
dit heb ik ook !!!
iemand hier al een oplossing voor?

• paulmadejong
Op woensdag 10 oktober 2001 16:57 schreef kieskes het volgende:

dit heb ik ook !!!
iemand hier al een oplossing voor?
hier heb ik nu dus ook weer last van, nou vandaag gaait mooi Win2k erop en misschien nog WinXP als dualboot!!! :( :( :(

MacBook Pro 14" 2021

Pagina: 1