Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
een aantal extra componenten of iets dat me systeem soepeler laat lopen want wil best veel gamen alleen bijna in alle spelen lagged het spel zelfs op medium of low settings dus of iets is niet goed afgesteld of er moet iets bij of vervangen worden maar zoveel verstand heb ik er ook weer niet van
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
tussen de 100 en 250 euro iets meer zou ook geen probleem zijn maar probeer wel onder de 500 euro te blijven
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
niet echt maar wil wel niet me hele systeem overhoop gooien dus als het even kan wel de dingen erin laten als dat mogelijk is die erin zitten of het moet beter zijn natuurlijk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
AMD Ryzen 5 3600 Boxed
Asus Prime B450M-A
Gigabyte Geforce GTX 1660 Super OC 6G
WD Blue 3,5 ( CMR 64MB Cache 7200 RPM ) 1TB
Cooler Master Silencio 352
Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 Version B
2x8MB Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B
Be Quiet Straight Power 10 400 W
Crucial MX200 2,5 250GB
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
een aantal extra componenten of iets dat me systeem soepeler laat lopen want wil best veel gamen alleen bijna in alle spelen lagged het spel zelfs op medium of low settings dus of iets is niet goed afgesteld of er moet iets bij of vervangen worden maar zoveel verstand heb ik er ook weer niet van
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
tussen de 100 en 250 euro iets meer zou ook geen probleem zijn maar probeer wel onder de 500 euro te blijven
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
niet echt maar wil wel niet me hele systeem overhoop gooien dus als het even kan wel de dingen erin laten als dat mogelijk is die erin zitten of het moet beter zijn natuurlijk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
AMD Ryzen 5 3600 Boxed
Asus Prime B450M-A
Gigabyte Geforce GTX 1660 Super OC 6G
WD Blue 3,5 ( CMR 64MB Cache 7200 RPM ) 1TB
Cooler Master Silencio 352
Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 Version B
2x8MB Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B
Be Quiet Straight Power 10 400 W
Crucial MX200 2,5 250GB