afstandsbediening heeft eigen wil.

Pagina: 1
Acties:

• Kneiter Ar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-07 21:35
Ik heb laatst een Miro PCTV pro gekocht met bijbehorende afstandsbediening. Dit draaide nogal klote onder Win Me maar nu onder Win 2000 doet het het allemaal wel redelijk. Het enige is dat mijn afstandbediening een eigen willetje heeft. Als hij niet geconnect is (via een com poort) dan blijft het beeld gewoon staan waarop ik wil maar als ik hem inplug dan schakelt hij automatisch over op willekeurige zenders en start hij ook zo nu en dan het programma vanzelf op. Waar ligt dit aan?
Iemand soortgelijke problemen?

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit komt me bekend voor :)
Heb ik ook :(

En het geluid gaat steeds zachter, schakelt zelf naar andere zenders, zet z'n eigen ineens aan
Heel vaag

'k draai Windows ME

• Kneiter Ar
Hmmm, das mooi kut.
En je hebt geen oplossing?

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

hehe vergelijkbaar dus met mijn gewone stereotorentje dat soms ineens uitzichzelf t volume puntje voor puntje begint te verhogen.. irritant!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Woon je misschien in de buurt van een sterke zendmast?

Verwijderd

Hm komt mij ook al bekend voor.
Ik ben er overigens achtergekomen dat als je het ontvangertje pal in het zonlicht zet, hij helemaaaaaaaaal raar gaat doen :(

Dus waarschijnlijk heeft het met zonlicht te maken? :?

• Yokozuna
  • Laatst online: 19-05-2025
Dis offtopic maar ik heb wat vraagjes over jou Tv tuner kaart.

Zoekt hij vanzelf naar zenders?
Kun je uitzendingen capturen en later opslaan als Avi (DixX dus). En hoe gaat dat opslaan nou eigenlijk te werk, met extra programma's / hoe moet het?

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09
Dit komt omdat zonlicht, halogeen en zelfs gewoon licht veel infrarood bevat, wat toenvallig net de frequentie heeft waar je ontvanger op reageert. Hier is niet veel tegen te doen, je ontvanger is gewoon te gevoelig!

Verwijderd

Zijn de batterijen wel vol? Mijn muis die deed ook raar en dat kwam door de bijna lege batterijen. Enja zonlicht zou ook kunnen.

Offtopic!!!

Ik denk dat ie bezeten is van een duivel.
Advies ga naar de katholieke kerk en laat 'm uitdrijven.
(exorcisme) ;)

• Foxke
  • Niet online
Bij mij ligt ie dus recht onder een halogeen lamp :)
Ik d8 eerst dat het met m'n mobiel te maken had

• Kneiter Ar
Hey dat ga ik ff uitchecken, hij hangt wel in de zon idd.

Of mijn kaart kan capturen en dan in avi (divx) kan opslaan? Hij kan idd capturen en dan opslaan in avi. Dan zul je hem zelf nog even naar divx moeten omzetten, misschien kan dit ook wel meteen maar dat weet ik niet.
Pagina: 1