Ondanks dat veel gereedschap nu per accu wordt aangedreven zijn, mijns inziens, bekabelde apparaten voor sommigen klussen beter geschikt. Welke ga ik hier nu niet uitleggen want dat dwaalt te ver van het onderwerp af. Als regelmatige klusser heb je vaak te maken met verlengsnoeren en haspels en vooral aan de laatste erger ik mij al jaren. Door het onbedoeld omtrekken, meenemen en in- of oprollen met stekkers nog in de haspel krijg je vreselijke verdraaiing van je kabels waardoor ze niet meer makkelijk op te rollen zijn. Zeker in de koude periode met plastic omhulde kabels. Om van die ergernis af te zijn heb ik de volgend oplossing gemaakt.
In de M-Box ook nog een extra WCD om (Spatwaterdicht) je telefoon op te laden.
Uiteraard max. geschikt voor 16A / 3.680 Watt, dus niet negen groot wattage apparaten aansluiten en tegelijkertijd gebruiken maar dat lijkt me in dit forum wel duidelijk en eigenlijk overbodige info.
Wellicht heeft iemand iets aan het idee.
:strip_exif()/f/image/rGkqzqgEQFTNzGv7b4LHcJyc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eu99cMpAFCwNdniGE4s3IZjy.jpg?f=fotoalbum_large)
In de M-Box ook nog een extra WCD om (Spatwaterdicht) je telefoon op te laden.
Uiteraard max. geschikt voor 16A / 3.680 Watt, dus niet negen groot wattage apparaten aansluiten en tegelijkertijd gebruiken maar dat lijkt me in dit forum wel duidelijk en eigenlijk overbodige info.
Wellicht heeft iemand iets aan het idee.
:strip_exif()/f/image/rGkqzqgEQFTNzGv7b4LHcJyc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eu99cMpAFCwNdniGE4s3IZjy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gyi2fH5In097nWXbHpHBl2aH.jpg?f=fotoalbum_large)