Goedeavond,
Ik heb een vraag over de vloerverwarming van mijn nieuwe huurwoning. Het is erg warm in mijn nieuwe woning, gemiddeld 22 of 23 graden. Dit terwijl ik de thermostaat aan de muur op de laagste stand heb staan.
Ik heb 47 m2 en het is een goed geïsoleerd huis (energielabel A+). In de afgelopen twee weken heb ik 1 GJ aan warmte gebruikt.
Ik heb al geprobeerd om de flowmeters op 0.5 te zetten, maar de temperatuur blijft erg hoog.
Het viel mij net op dat geen enkel lampje op de Wilo Para pomp licht geeft. Het lijkt mij dat er wel lampjes horen te branden.
Hebben jullie enig idee wat ik kan doen om ervoor te zorgen dat het minder warm wordt?
Ik heb geprobeerd om contact te krijgen met de monteur die hoort bij de huurwoning, maar die reageert niet.
Zie hieronder hoe de installatie eruit ziet.
:strip_exif()/f/image/zKVB6Xt3SpdjVwg7Zg6eEVI9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9nSjAGoo62oHwVqhiv3EPZ8n.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5xPXHb3tmdTDDT155WpQ1hhn.jpg?f=fotoalbum_large)
Mochten jullie extra informatie nodig hebben, laat het mij weten!
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Ik heb een vraag over de vloerverwarming van mijn nieuwe huurwoning. Het is erg warm in mijn nieuwe woning, gemiddeld 22 of 23 graden. Dit terwijl ik de thermostaat aan de muur op de laagste stand heb staan.
Ik heb 47 m2 en het is een goed geïsoleerd huis (energielabel A+). In de afgelopen twee weken heb ik 1 GJ aan warmte gebruikt.
Ik heb al geprobeerd om de flowmeters op 0.5 te zetten, maar de temperatuur blijft erg hoog.
Het viel mij net op dat geen enkel lampje op de Wilo Para pomp licht geeft. Het lijkt mij dat er wel lampjes horen te branden.
Hebben jullie enig idee wat ik kan doen om ervoor te zorgen dat het minder warm wordt?
Ik heb geprobeerd om contact te krijgen met de monteur die hoort bij de huurwoning, maar die reageert niet.
Zie hieronder hoe de installatie eruit ziet.
:strip_exif()/f/image/zKVB6Xt3SpdjVwg7Zg6eEVI9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9nSjAGoo62oHwVqhiv3EPZ8n.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5xPXHb3tmdTDDT155WpQ1hhn.jpg?f=fotoalbum_large)
Mochten jullie extra informatie nodig hebben, laat het mij weten!
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
:strip_exif()/f/image/WMToeFKEDJtXY90YGmK2CAdn.jpg?f=fotoalbum_large)