Toon posts:

site met leeftijdsgrens voor spellen ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor films heb je imdb.com waar je kan zien hoe oud je moet zijn om de film te mogen zien..

Weet iemand of er iets dergelijks bestaat voor spellen ??

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 11:54
Oh jee hebben we hier te maken met een overbezorgte vader van een zoon/dochter die niet wilt dat zijn kind een ook maar een beetje geweld ziet?
Mocht je zo'n vader zijn dan :r
Mocht je zo'n vader niet zijn dan heb ik geen idee van zo's site :? Het staat meestal wel op de dozen.

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Ach joh..moet die pa dan toch zelf weten..ben iig blij dat mijn pa niet zo is.. moet er niet aan denken dat ik alleen mario kart mag spelen ofzo :P

dunno

Verwijderd

hmmm...
Als een kind niet met bv bload en geweld geconfronteerd word, dan word hij nieuwsschierig, en als hij het dan ziet, dan schrikt hij zich dood...

aan de andere kant is het ookniet goed voor het kind om het opgedrongen te krijgen

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 16:48 schreef DarkJedi het volgende:
Oh jee hebben we hier te maken met een overbezorgte vader van een zoon/dochter die niet wilt dat zijn kind een ook maar een beetje geweld ziet?
Mocht je zo'n vader zijn dan :r
Mocht je zo'n vader niet zijn dan heb ik geen idee van zo's site :? Het staat meestal wel op de dozen.
dom... doe es ff normaal he! misschien willie zn pa gewoon laten zien dat het spel wattie nu speelt wel voor hem geschikt is ofzoeits :) reageer gewoon of anders niet!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 11:54
Ja idd nu ik me post terug lees was het eigenlijk best wel een flame post, sorry daar voor.
Maar ik ben dat gezeik over geweld in games dat overslaat naar de jeugd echt goed ziek.
Kijk nou naar mij ik game al flink sinds me 12e en ik ben nu agresief (toch sebastian ;) )
Al die politieke homos moeten gewoon hun bek houden en niet met de game industry bemoeien, zal me niks tegen vallen als ze een soort belasting gooien op games met geweld, overheid wil overal geld van krijgen zelfs van gamers.

BTW wat vinden jullie van me nieuwe sig :)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op zaterdag 08 september 2001 14:00 schreef iroes het volgende:
Voor films heb je imdb.com waar je kan zien hoe oud je moet zijn om de film te mogen zien..

Weet iemand of er iets dergelijks bestaat voor spellen ??
Moet je op de doos/cdhoes van het spel kijken :P

Nope sorry... volgens mij zijn daar geen sites van. :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Pagina: 1