Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Ik heb afgelopen week proberen glasvezel aan te sluiten, en toen moest ik de modem resetten. Het Wifi-wachtwoord wat ik heb aangemaakt is dus ook gereset. Nu werken mijn Hue lampen wel gewoon via de app. Maar mijn Philips tv herkent de bridge niet meer, waardoor ik de leukste feature niet meer kan gebruiken. Ik heb de modem gereset, een nieuw Hue account aangemaakt, en proberen informatie op te zoeken hoe ik het wifi wachtwoord van Philips Hue bridge kan veranderen, omdat ik denk dat daar dus het probleem zit. Hij herkent hem niet meer omdat het wifi wachtwoord veranderd is, wat nu? Hoop dat iemand hier mij kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:46
De philiphs hue bridge heeft geen wifi, die sluit je aan met een ethernet kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devriesjande
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:34
De tv werkt volgens mij niet via de bridge maar maakt rechtstreeks contact met het modem. Je moet dus in de tv het nieuwe wachtwoord invoeren. Als dat niet lukt kan je ook het nieuwe wifi wachtwoord in het modem wijzigen in het oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
devriesjande schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 17:51:
De tv werkt volgens mij niet via de bridge maar maakt rechtstreeks contact met het modem. Je moet dus in de tv het nieuwe wachtwoord invoeren. Als dat niet lukt kan je ook het nieuwe wifi wachtwoord in het modem wijzigen in het oude.
😅😅
Natuurlijk, het wachtwoord van de TV... Helemaal niet aan gedacht, het is opgelost dankjewel!!