Toon posts:

Problemen met CS - door PB of niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds mijn broertje een tijdje geleden ervoor gezorgd eheft dat hij PB gebruikt begin ik problemen te krijgen met CS. Soms kan ik gewoon een spel in, en na een tijdje lukt dat opeens niet meer.

Dan heb ik bijvoorbeeld ff zitten spelen, en dan zoek ik een nieuwe server op en dan zegt ie telkens iets van 'Connection timed out'. Niet PB zelf maar dat of:
- hij connect, komt in console, connected to server.... en dan gebeurd het
- of, ik klik op server, hij probert te connecten, na 10 econden is er niets gebeurd dus stopt ie.

En hiervoor had ik daar geen problemen mee.

Probleem #2
Misschien heeft het ook iets met PB te maken ofzo, maar sinds een tijdje geleden doet mijn console het niet meer. Je komt een spel in en dan zie je de standaard console text: connecting won server bla bla. En opeens gaat de console uit, je ziet geen text meer en dus alleen maar achtergrond van console.

Iemand die weet hoe ik dit moet fixen?

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11 10:32

Damian

Insane Obtrusion

Jah, PB is een heel errug brak progje, mijn peecee loopt er ook steeds vast van...

Ik gebruik hem ook niet meer, dus kan ik niet meer Wannadoo spelen!!!

Klote PB. moeten ze maar niet cheaten

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

wat lopen jullie toch allemaal te blaten het is juist een heel simpel prog... bij mij heeft het nog nooit voor problemen gezorgd.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
voor die console moet je ff in de shortcut naar CS de parameter '-console' dr bij zetten.. wordt dan: 'hl.exe -game cstrike -console'

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 september 2001 14:08 schreef rick_h het volgende:
voor die console moet je ff in de shortcut naar CS de parameter '-console' dr bij zetten.. wordt dan: 'hl.exe -game cstrike -console'
het probleem is, Windows laat dat niet toe

-edit: maar ik zal het ff proberen :)-

Verwijderd

Topicstarter
Console probleem is opgelost
iemand die me met "time-out" probleem kan helpen?

[edit]

probleem opgelost, gewoon NIET PunkBuster starten
Ik had het eerder geprobeerd, maar je moet dus nie teerst met PB proberen en dan zonder. Je moet PC opstarten en dan helemaal niet PB opstarten. Dan lukt het wel
Pagina: 1