Ik zoek een?
Televisie van 85 inch
Wat is je budget?
Rond de 1500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gamen op de PS5 en Switch. Series en films kijken via netflix, HBO, prime, etc.
Wat heb je zelf al gevonden?
/f/image/ZtqlqWdeGu4I6Ts5Df7gUbH0.png?f=fotoalbum_large)
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zie zelf vrijwel geen verschil in de pricewatch vergelijker. Bovendien geven de verschillende merken wel andere namen (zoals UHD of QLED), maar daar maak je nog niet direct uit op wat voor scherm type nou beter is.
Ik ben daarom erg benieuwd welk 85 inch scherm jullie een betrouwbare keuze vinden waar ik nog jaren plezier van kan hebben. Goed om daarbij te weten: we hebben momenteel een Samsung UE50KU6000 uit 2017. Het grootste nadeel van dit scherm vind ik dat het erg donker oogt, zelfs als je de helderheid verhoogt.
Televisie van 85 inch
Wat is je budget?
Rond de 1500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gamen op de PS5 en Switch. Series en films kijken via netflix, HBO, prime, etc.
Wat heb je zelf al gevonden?
/f/image/ZtqlqWdeGu4I6Ts5Df7gUbH0.png?f=fotoalbum_large)
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zie zelf vrijwel geen verschil in de pricewatch vergelijker. Bovendien geven de verschillende merken wel andere namen (zoals UHD of QLED), maar daar maak je nog niet direct uit op wat voor scherm type nou beter is.
Ik ben daarom erg benieuwd welk 85 inch scherm jullie een betrouwbare keuze vinden waar ik nog jaren plezier van kan hebben. Goed om daarbij te weten: we hebben momenteel een Samsung UE50KU6000 uit 2017. Het grootste nadeel van dit scherm vind ik dat het erg donker oogt, zelfs als je de helderheid verhoogt.