Toon posts:

Welke goedkope 19" moet ik kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een goedkope 19" monitor, en nou zag ik er toevallig 3: een iiyama S900MT1, een Scott 995 en een sampo KM-800. Heeft iemand enig idee welke de beste is (ik kan niet echt ergens gaan kijken want die scott en die sampo heb ik nog nooit in een 'echte' winkel gezien). Kan iemand me trouwens ook vertellen waar ik info kan vinden over die sampo, want op sampo.com zit een bank en op sampoamericas.com zijn geen crt's te vinden...
Bij voorbaat dank!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-07 21:55
Ik heb nu een iiyama Vision Master Pro 450 A901HT. Dit is geen goedkoop apparaat maar geweldige beeldkwaliteit. Deze is nu 1 jaar oud en heb hem te koop staan op ibazar. Kijk maar eens. Voor hetzelfde geld koop je een goedkopere (mindere) kwaliteit nieuw. Ook dan zou ik voor die iiyama gaan.

harrie

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:31
zie: [topic=214933/1/100]

• Silverfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb zelf de Scott 995 max 1600x1200@75Hz en geen lijnen ben er erg tevreden over.

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 12:23

robhof

Lembongan view

Ik heb afgelopen week een systeem besteld met de Iiyama S900MT1 (in mijn enthousiastme vast mijn signature aangepast...) en ik verwacht 'm dinsdag. Heb 'm in een winkel bekeken en op de beeldkwaliteit viel niets aan te merken en voor het geld (f 727,- in de pricewatch) hoef je het zeker niet te laten. Heb o.a. via Google.com diverse reviews gelezen en daar kwam hij erg goed uit. Zodra ik 'm binnen heb, laat ik weten of hij inderdaad zo goed is!

Verwijderd

Topicstarter
Geen lijnen bij die scott?? maar het is toch geen platte monitor of wel? Die lijntjes heb je toch alleen bij trinitron buizen? Of bedoelde je andere lijntjes?

Verwijderd

Philips 109S20
Mooi ding, goede kwaliteit en kwam zeer goed uit een vergelijkende monitorentest (cijfer 8 ofzo).

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:44
Je bent echt een mafkees als je gaat bezuinigen op een monitor, koop dan een goede 17". Je moet er wel altijd naar kijken heh, als die comp aanstaat. Dus tip, koop een goede 17", een lekkere platte met hoge res.

| I've got permission to color outside the lines |

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Je kunt ook voor een Samsung Syncmaster 915P gaan, kost zo'n 850 maar dan heb je ook goede kwaliteit en betrouwbaarheid. Anders zou ik voor die Iiyama gaan, lijkt me beter dan die Scott of Tampo (b-merken)

|Specs|

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-08 18:19

Hu9o

Schokkend

In 1 zin:

Koop er maar de eerste goedkope 19" die je kan vinden en heb er je hele leven spijt van.

neem gewoon een LG 915FT, kost wat maar is zeker weten goed/scherp/plat/duidelijk/helder/en nog een heleboel.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

[topic=214933/1/100]

minder dan 1000 gulden is IMO goedkoop
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.