Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gaming het liefst op 1440. Denk aan games als cyber punk, battlefield en het streamen van VR games naar mijn Quest 3, half life alyx, pavlov, ghost of tabor etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet per se een heel strak budget, het liefst onder de 1500. Met zoveel mogelijk bang for buck. Verder boeit RGB mij niet per se, een strakke kast vind ik het wel waard.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
WD Black SN770 1 TB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, beste bang for buck.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo stil mogelijk, zonder per se meer uit te geven. Hooguit een paar tientjes extra. Ik heb nu de boxed cooler op mijn Ryzen 7 2700, wat ik acceptabel vind qua geluid.
Ga je overklokken?
Nee, hooguit het selecteren van een profiel in programma's zoals afterburn oid.
Wat verwacht je van ons?[i]
Sanity check! Kan ik ergens nog mijn bang for buck verbeteren? Is een betere processor nodig?
Vooral gaming het liefst op 1440. Denk aan games als cyber punk, battlefield en het streamen van VR games naar mijn Quest 3, half life alyx, pavlov, ghost of tabor etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet per se een heel strak budget, het liefst onder de 1500. Met zoveel mogelijk bang for buck. Verder boeit RGB mij niet per se, een strakke kast vind ik het wel waard.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
WD Black SN770 1 TB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Moederborden | ASRock B650M-H/M.2+ | € 108,75 | € 108,75 |
1 | Videokaarten | Sapphire Pulse AMD Radeon RX 7900 XT | € 786,03 | € 786,03 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify 2 Compact Gray TG Light Tint | € 89,90 | € 89,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 113,90 | € 113,90 |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF3 - 750W Zwart | € 99,90 | € 99,90 |
Totaal | € 1.397,48 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, beste bang for buck.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo stil mogelijk, zonder per se meer uit te geven. Hooguit een paar tientjes extra. Ik heb nu de boxed cooler op mijn Ryzen 7 2700, wat ik acceptabel vind qua geluid.
Ga je overklokken?
Nee, hooguit het selecteren van een profiel in programma's zoals afterburn oid.
Wat verwacht je van ons?[i]
Sanity check! Kan ik ergens nog mijn bang for buck verbeteren? Is een betere processor nodig?