Foto's in whatsapp verdwenen na overzetten nieuwe telefoon

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Bob123123
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 26-03-2024
Hoi allemaal, ik heb zojuist Whatsapp overgezet naar mijn nieuwe telefoon (volgens de stappen hoe dit moet). Alles is overgezet op alle media na. Waar je normaliter alle media ziet van een chatgesprek, zie ik nu niks meer. Er staat 'geen afbeeldingen gevonden'. Wel zie ik bijvoorbeeld staan dat er 70 afbeeldingen zouden moeten zijn. In het gesprek zelf kan ik een afbeelding downloaden en komt het wel bij alle media te staan. Foto's die ik zelf vanuit WhatsApp direct in een chat heb gestuurd, kan ik helemaal niet meer zien.
Op mijn oude telefoon is nu ook alle media verdwenen. Weet iemand hoe dit kan/hoe ik dit kan herstellen?

Beste antwoord (via Bob123123 op 17-02-2024 10:34)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:41
Je chat backup, was die met of zonder media?
Indien met media, het terugzetten van de media kost tijd, heb geduld.

Indien zonder media de backups gemaakt, hopelijk heb je een foto upload elders gedaan, anders contacten vragen de bestanden terug te sturen.

Voor de toekomst als suggestie, backup de WhatsApp folders met een cloud backup, net als je foto's e.d. , alleen vertrouwen op de WhatsApp eigen backup is een risico, die kan corrupt raken of iets anders.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:41
Je chat backup, was die met of zonder media?
Indien met media, het terugzetten van de media kost tijd, heb geduld.

Indien zonder media de backups gemaakt, hopelijk heb je een foto upload elders gedaan, anders contacten vragen de bestanden terug te sturen.

Voor de toekomst als suggestie, backup de WhatsApp folders met een cloud backup, net als je foto's e.d. , alleen vertrouwen op de WhatsApp eigen backup is een risico, die kan corrupt raken of iets anders.