Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem is met name voor gaming, wat ik dan ook op de hoogste settings zonder problemen wil doen. Doel is om de build ook future proof te maken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is rondom de 4000,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. Wel dat ik de uitgekozen kast erg mooi vind en graag zou willen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
As said, een future proof systeem die nu alles maximaal kan draaien zonder problemen. Het liefst wil ik in de toekomst makkelijk kunnen upgraden met bijvoorbeeld 1 of 2 nieuwe onderdelen.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen over de componenten die ik nu gekozen heb. Is het systeem overkill voor mijn doeleinden? Of kan ik met een paar kleine wijzigingen er veel meer uithalen?
Ten slotte: als een first time builder, is het te doen om dergelijk systeem in elkaar te zetten? Of ben ik beter af door Azerty het voor 100-200 te laten doen?
Ik heb al randapparatuur, oa dit scherm: LG 34GK950F
Systeem is met name voor gaming, wat ik dan ook op de hoogste settings zonder problemen wil doen. Doel is om de build ook future proof te maken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is rondom de 4000,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. Wel dat ik de uitgekozen kast erg mooi vind en graag zou willen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
As said, een future proof systeem die nu alles maximaal kan draaien zonder problemen. Het liefst wil ik in de toekomst makkelijk kunnen upgraden met bijvoorbeeld 1 of 2 nieuwe onderdelen.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen over de componenten die ik nu gekozen heb. Is het systeem overkill voor mijn doeleinden? Of kan ik met een paar kleine wijzigingen er veel meer uithalen?
Ten slotte: als een first time builder, is het te doen om dergelijk systeem in elkaar te zetten? Of ben ik beter af door Azerty het voor 100-200 te laten doen?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 369,- | € 369,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte AORUS X670 ELITE AX | € 287,- | € 287,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4090 GAMING OC 24G | € 1.960,90 | € 1.960,90 |
| 1 | Behuizingen | Lian Li PC-O11 Dynamic (Zwart) | € 124,90 | € 124,90 |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken Elite 360 RGB Zwart | € 306,- | € 306,- |
| 2 | Geheugen intern | Kingston Fury Renegade RGB KF564C32RSA-32 | € 158,78 | € 317,56 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 1000W | € 152,15 | € 152,15 |
| 2 | Solid state drives | Patriot Viper VP4300 Lite 4TB | € 259,99 | € 519,98 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 4.037,49 | ||
Ik heb al randapparatuur, oa dit scherm: LG 34GK950F
[ Voor 45% gewijzigd door NBD op 15-02-2024 19:19 . Reden: Wishlist ]