conferentiesysteem

Pagina: 1
Acties:
  • 319 views

• Lionne
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik ben voor mijn werk op zoek naar een conferentiesysteem met de volgende eisen:

* niet te kostbaar
* gebruiksvriendelijk voor NIET digitaal vaardige medewerkers
* zomin mogelijk kabels. (we werken met dockingstations en laptops)
* compatible met MS Teams. Op de laptop staat een licentie. Dus bij voorkeur via de laptop.

wie vindt de perfecte oplossing voor mij?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:45
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zeker als er meerdere mensen gebruik van gaan maken, heb ik nog geen enkel robuust systeem gezien in mijn carrière. Geen systeem zo gebruikersvriendelijk of ze vinden wel wat om toch weer aan instellingen te klooien of kabels te vernielen waardoor het niet meer (betrouwbaar) werkt.

Pak gewoon een TV en een webcam met een grote kijkhoek. Twee kabels naar de tafel: HDMI (naar de TV) en USB (naar de Webcam) en laat gebruikers deze inpluggen. Je zou deze twee ook op een USB-C docking kunnen aansluiten maar dan moeten de laptops alweer compatible zijn daarmee.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:48

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Schopje naar Desktop koopadvies gaan we echter niet aan beginnen gezien het gebrek aan eigen inzet. Werk aan de winkel dus :)

Dit topic is gesloten.