Ciao! Ik zoek een nieuwe werklaptop, en zie door de bomen het bos niet meer. Ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Lichte development taken, code reviews, product-ownership (documentatie, onderweg nuttig, etc)
Wat is je budget?
Maximaal 2.100 (inclusief), hier zit niet echt rek in.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij zal regelmatig meegaan ja, naar klanten en in de trein.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb nu een Dell XPS 15, maar deze wordt echt te traag. Ben niet aan Dell gebonden maar vindt wat "slankere" modellen wel fijn. Het liefst ook 14 of 15 inch. Het liefst ook 32Gb geheugen (of meer, maar dat zal wat krap zijn in het budget).
Ik hoop dat jullie suggesties hebben! Ik ben geen hardware expert, dus misschien weet ik ook gewoon niet zo goed wat ik zoek.
Wat ga je met je laptop doen?
Lichte development taken, code reviews, product-ownership (documentatie, onderweg nuttig, etc)
Wat is je budget?
Maximaal 2.100 (inclusief), hier zit niet echt rek in.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij zal regelmatig meegaan ja, naar klanten en in de trein.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb nu een Dell XPS 15, maar deze wordt echt te traag. Ben niet aan Dell gebonden maar vindt wat "slankere" modellen wel fijn. Het liefst ook 14 of 15 inch. Het liefst ook 32Gb geheugen (of meer, maar dat zal wat krap zijn in het budget).
Ik hoop dat jullie suggesties hebben! Ik ben geen hardware expert, dus misschien weet ik ook gewoon niet zo goed wat ik zoek.
[ Voor 7% gewijzigd door Hetisookwat op 15-02-2024 13:48 ]