Na mijn vorige topic in mijn zoektocht naar een geschikte vaatwasser en wasmachine (die ik inmiddels heb), ben ik op het volgende probleem gestuit. Bij levering van de wasmachine, die aangesloten zou worden, is vermeldt dat ik voor de afvoer een T-stuk moest hebben. Ik had al wel een Y-stuk voor de watertoevoer. Na wat eigen research merkte ik op dat er dus al een T-stuk op de afvoer zit:
:strip_exif()/f/image/GqR64bqC3Qc36tZ5wt9S2dz1.jpg?f=fotoalbum_large)
De slang van de vaatwasser past in de afsplitsing, maar komt daarbij niet erg diep in de buis. Is dat een probleem? Beide apparaten zullen niet tegelijkertijd gebruikt worden. In mijn zoektocht naar een oplossing kwam ik twee alternatieve opties tegen, namelijk deze van de Gamma. Echter staat deze gemarkeerd als voor "wasmachine en droger", waar een droger natuurlijk een veel kleinere afvoerslang heeft.
Verder had de Gamma nog een dubbel T-stuk, vergelijkbaar met deze::strip_exif()/f/image/AuNwICs8kZ1xPWaUxeI2HlGA.jpg?f=fotoalbum_large)
Is het huidige T-stuk voldoende of moet ik een andere aanschaffen?
:strip_exif()/f/image/GqR64bqC3Qc36tZ5wt9S2dz1.jpg?f=fotoalbum_large)
De slang van de vaatwasser past in de afsplitsing, maar komt daarbij niet erg diep in de buis. Is dat een probleem? Beide apparaten zullen niet tegelijkertijd gebruikt worden. In mijn zoektocht naar een oplossing kwam ik twee alternatieve opties tegen, namelijk deze van de Gamma. Echter staat deze gemarkeerd als voor "wasmachine en droger", waar een droger natuurlijk een veel kleinere afvoerslang heeft.
Verder had de Gamma nog een dubbel T-stuk, vergelijkbaar met deze:
:strip_exif()/f/image/AuNwICs8kZ1xPWaUxeI2HlGA.jpg?f=fotoalbum_large)
Is het huidige T-stuk voldoende of moet ik een andere aanschaffen?