Niet op voorraad.
Niet op voorraad.
Verwijderd
Heb je daarbij (DroneZ) eigenlijk al de 3D textures geprobeerd (14.xx drivers) ?
Niet op voorraad.
Niet op voorraad.
Verwijderd
Had ook maar 60kb/sec en dat daalde steeds verder af.Op zaterdag 08 september 2001 14:13 schreef PsyFlux het volgende:
Same here bij 9MB... misschien waren ze met de server aan het prutzen
Denk dat het gewoon een verotte site is.
Verwijderd
Neuh, et was hier iets van 19KB/s (chelloOp zaterdag 08 september 2001 14:48 schreef ExiRana het volgende:
[..]
Had ook maar 60kb/sec en dat daalde steeds verder af.![]()
Denk dat het gewoon een verotte site is.
Solutiun to play Aquanox DEMO!
I found this on a german forum!
1 Tool downloaden http://snk.derhoster.de/e_wise.zip
2 entpacken in zb C:\TEST
3 copy Aquanox Demo to c:\ test rename to 1.exe
start DOS window go root C:\TEST
type
e_wise_d 1.exe c:\demo
"1.exe = aquanox demo!"
Now it takes some time!
But it works
have fun!
Ik wilde het net posten;) toevallig via 3dgpu gevonden?Op zaterdag 08 september 2001 19:45 schreef Sovereign het volgende:
Ik kom dit net tegen:
[..]
Niet op voorraad.
Inderdaad.Ik wilde het net posten;) toevallig via 3dgpu gevonden?
Niet op voorraad.
Gewoon de command prompt box draaien, zou moeten werken lijkt me. En anders gewoon de commando's via run in het start menu ingeven.Damn das waar ook ik heb Win2K met NTFS dan kan ik geen dos meer draaien toch?
Niet op voorraad.
T-online_Preview
Damn, Edward was me voor.
Via start uitvoeren lukte me niet gelijk, dus toen even nog een kijkje genomen op 3dgpuOp zaterdag 08 september 2001 21:39 schreef Sovereign het volgende:
Passwoord voor de demo is:
T-online_Preview
Damn, Edward was me voor.
Het ziet er zeker mooi uit en de bediening is gelukkig ook dik in orde, dit wordt een topper.
Niet op voorraad.
anyway
is de bench ook ergens te downloaden of loop ik achter?
Verwijderd
Bedankt... als ik nou ook nog es de kans krijg om 'm te downen zou het helemaal mooi zijn. Zonet hield hij er al bij 2,78MB mee opOp zaterdag 08 september 2001 21:38 schreef edward2 het volgende:
Password: T-online_Preview
Ook is de mouse niet kloppend (muis omhoog = neus omhoog)
Provide could not be initialized -- no 3D voices available
Weet iemand wat dit is? Zie sig voor specs
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
had ik ook ja lees de read me, daar staat in wat je moet doenOp zondag 09 september 2001 00:13 schreef arjanscholl het volgende:
Hmm hier doet iet niet... error SND_SoundDevice3D::Init - open 3d sound provider e...
Provide could not be initialized -- no 3D voices available
Weet iemand wat dit is? Zie sig voor specs
Ahh..had die aan die hele readme niet ged8... tnxOp zondag 09 september 2001 00:18 schreef maxi het volgende:
[..]
had ik ook ja lees de read me, daar staat in wat je moet doen
Verwijderd
http://www.massive.de/news/news_d.shtml
- we disapprove Download, further spread and possession of this version further.
- the further spread and going around of the installation password further are illegal, during offence reserve themselves we all legal means
- we cannot take over costs, which resulted from downloading the password-protected software.
Substantial development feels and also the fan municipality of AquaNox heavily deceived and reserves themselves the necessary legal measures.
Verwijderd
Ik denk dat dit een beetje achterhaalde info is, als het niet mocht zou zo'n bedrijf als T-online hem toch niet verspreiden, daar zullen ze echt wel toestemming voor hebben gegeven.Wachtwoord zit erop omdat het eigenlijk een demo alleen voor de pers is. Met andere woorden, het is niet legaal om deze versie van het spel te verspreiden over het internet.
kijk nog maar eens op die link, daar is echt niks illigaals aan:
http://fun.t-online.de/agames/index/tests/gam03xtak019.html
Deze demo is ABSOLUUT niet ter verspreiding, anders had het wachtwoord er ook niet op gezeten.
Verwijderd
precies... ik zal 'm dus ook nog maar snel eens weer proberen te downenOp zondag 09 september 2001 14:42 schreef Wekkel het volgende:
Hij zal dan ook wel snel dood zijn, die link.. Het kwaad is dan echter al geschied....
Argh, dat gaat ook lekker: 268 byte per seconde
edit: en hij is der nu ook al mee opgehouden bij 33KB
Zou het soms aan m'n inet verbinding kunnen liggen?
Want chello is de laatste paar weken steeds slomer&slomer... al kan ik meestal nog wel een kb of 20 per seconde binnensleuren op een zondagmiddag, dus dit is ook weer overdreven traag.
Niet op voorraad.
Verwijderd
Vreemd, want LeechFTP heeft de download meerdere malen hervat (leuk, al die time-outs), en wel zonder problemen. Dus resume ondersteund de server wel degelijk.volgens smartftp ondersteund de server geen resume
Verwijderd
Vreemd, want dit is dan de eerste keer dat smartftp me in de steek laat.
Wel trash news posten, maar o zo strikt met covering their ass
Niet?
[Specs]
Verwijderd
^^^^^^Op maandag 10 september 2001 14:45 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Om slotje te voorkomen, mail/icq me voor de Demo!
snel zijn dus
maar de moderators kunnen zelf wel bepalen of dit dicht moet
hij moet sowieso naar spielerij
DarkShadow, waar kan ik eigelijk die demo D/LOp maandag 10 september 2001 18:51 schreef DarkShadow het volgende:
hmmz mijn topic hierover gisteren werdt dichtgegooid, en ik platgegooid met meeltjes
maar de moderators kunnen zelf wel bepalen of dit dicht moet*slijm*
hij moet sowieso naar spielerij
w00t
Verwijderd
Lees eerder dozen:Op maandag 10 september 2001 21:25 schreef robbie007 het volgende:
[..]
DarkShadow, waar kan ik eigelijk die demo D/L
Op maandag 10 september 2001 14:45 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Om slotje te voorkomen, mail/icq me voor de Demo!
Verwijderd
Ik voldoe aan de minimum eisen ookal is de videokaart aan de lichte kant (voodoo3 3000). Ik krijg een error: "desired resolution not found". Wat zou dit kunnen betekenen
Of wil hij soms in 32bits kleuren beginnen (wat die voodoo dus niet aankan)...
Het word echt tijd voor een nieuwe videokaart