Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een bluetooth headphone. Overear.
Wat is je budget?
Het is een cadeau van mijn vrouw voor mij, budget = +/- 250 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
.... mee te reizen in de trein. 's avonds in bed. gebruik op kantoor. Ik gebruik de headphone op een IOS apparaat om voornamelijk muziek via spotify te beluisteren.
De prio volgorde is voor mij:
- geluidskwaliteit
- ANC
- Accuduur
- fancy snufjes
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de shortlist weten te reduceren tot de
- Sony WH-1000XM4 (de XM5 is buiten budget en biedt naar wat ik lees niet zo veel meerwaarde)
- Bower & Wilkins PX7 S2
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zie overal en iedereen de Sony gebruiken. Elke review kiest de sony als winnaar, met name op gebied van fancy snufjes, ANC... Maar de B&W schijnt toch beter te klinken. De B&W heeft ook een account nodig voor de app. Op zich hou ik daar niet van. Is de B&W ook goed te gebruiken zonder app? Ik weet dus niet wat de betere optie is
Ik ben op zoek naar een bluetooth headphone. Overear.
Wat is je budget?
Het is een cadeau van mijn vrouw voor mij, budget = +/- 250 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
.... mee te reizen in de trein. 's avonds in bed. gebruik op kantoor. Ik gebruik de headphone op een IOS apparaat om voornamelijk muziek via spotify te beluisteren.
De prio volgorde is voor mij:
- geluidskwaliteit
- ANC
- Accuduur
- fancy snufjes
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de shortlist weten te reduceren tot de
- Sony WH-1000XM4 (de XM5 is buiten budget en biedt naar wat ik lees niet zo veel meerwaarde)
- Bower & Wilkins PX7 S2
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zie overal en iedereen de Sony gebruiken. Elke review kiest de sony als winnaar, met name op gebied van fancy snufjes, ANC... Maar de B&W schijnt toch beter te klinken. De B&W heeft ook een account nodig voor de app. Op zich hou ik daar niet van. Is de B&W ook goed te gebruiken zonder app? Ik weet dus niet wat de betere optie is