Ik heb nu een MSI bordje, omdat mijn abit kapot is gegaan. Nu wil ik mijn athlon op 133Mhz bus laten draaien, maar die pakt hij niet? Jumper op 133Mhz zetten geeft geen boot. OP geen enkele multiplier. Iemand enig id hoe ik hem op 133Mhz bus krijg?
Verwijderd
Misschien stond je multiplier nog op 12 toen je naar 133mhz bus ging, dan krijg je 1533mhz wat je met dat voltage dus niet haalt
Verwijderd
Wel op de MSI K7T Turbo (doe oa. jij zelfs hebt)Op zaterdag 08 september 2001 13:46 schreef Hielkej het volgende:
kan volgens mij niet hoor..
Dat heb ik met me'n duron ook, dan kan die het toch gewoon niet aan ?? Simpel zat, nix aan te doen lijkt me.. Boeit me verder ook niet
Wil ie helemaal niet booten bij 133? of krijg je allemaal geluiden te horen uit de pcspeaker?
Het is lastig om je specs up to date te houden
Hij wil helemaal niet booten op 133Mhz ja! Dat deed hij eerder ALTIJD op mijn abitje. De cpu kan het wel aan, no doubt. Maar kan een MSI het wel? Weet echt niemand dat??
Ik ken een aantal mensen die die combo hebben, en als die die jumper overzetten, dan gaat de pc idd wel aan, maar verder nix, geen piepjes oid.
De 4 ledjes branden alleen d8 ik.
De 4 ledjes branden alleen d8 ik.
Misschien ligt het aan je pci of agp divider.
Het probleem is dat als je de jumper eraf haalt zodat hij op 133 mhz bus komt hij bij de eerst volgende boot ook de mpleir settings in je bios weer naar default gooit (12 dus)
12x133 pakt ie niet omdat het te hoog is. (1600 mhz)
Dus als je van te voren je mpleir naar 8 gooit maakt dat niks uit.. omdat zodra je die jumper eraf haalt hij weer naar default gaat
Hoe je het op moet lossen.. met de overklok bios. Ik heb dat bordje zelf niet maar een vriend van me wel en na een tijdje kloten was het gelukt... dat was een 800 die nu op 7x133 loopt. Met die overklok bios dus...
Alleen als je die bios erin heb geflasht staat er elke keer als je boot unkown flash type maar hij werkt prima..
Dus als je van te voren je mpleir naar 8 gooit maakt dat niks uit.. omdat zodra je die jumper eraf haalt hij weer naar default gaat
Hoe je het op moet lossen.. met de overklok bios. Ik heb dat bordje zelf niet maar een vriend van me wel en na een tijdje kloten was het gelukt... dat was een 800 die nu op 7x133 loopt. Met die overklok bios dus...
Alleen als je die bios erin heb geflasht staat er elke keer als je boot unkown flash type maar hij werkt prima..
Ja dat heb ik dus ook. Dit is toch wel te verhelpen?
Ik ga de bios dadelijk wel updaten, misschien helpt dat!
Hij draait nu zonder voltage mod trouwens wel op 1470Mhz 13x 113 geloof ik. Op hogere busspeeds is hij niet stabiel?
Ik vind het maar eenbeetje een raar moederbordje, maargoed.
Trouwens, de tempsensor klopt ook van geen meter. Op de abit gaf hij altijd netjes op 1450Mhz en 1.9V rond de 50graden aan, en nu tussen de 62 en de 64 in? Op 1450Mhz en 1.9V. De heatsink voelt even warm/koud aan!
Maargoed..ik wil de cpu dus op 133Mhz bus hebben draaien, niemand een idtje??
Ik ga de bios dadelijk wel updaten, misschien helpt dat!
Hij draait nu zonder voltage mod trouwens wel op 1470Mhz 13x 113 geloof ik. Op hogere busspeeds is hij niet stabiel?
Ik vind het maar eenbeetje een raar moederbordje, maargoed.
Trouwens, de tempsensor klopt ook van geen meter. Op de abit gaf hij altijd netjes op 1450Mhz en 1.9V rond de 50graden aan, en nu tussen de 62 en de 64 in? Op 1450Mhz en 1.9V. De heatsink voelt even warm/koud aan!
Maargoed..ik wil de cpu dus op 133Mhz bus hebben draaien, niemand een idtje??
Hoe kom ik aan die overklokbios?Op zaterdag 08 september 2001 15:31 schreef KryTech het volgende:
Het probleem is dat als je de jumper eraf haalt zodat hij op 133 mhz bus komt hij bij de eerst volgende boot ook de mpleir settings in je bios weer naar default gooit (12 dus)
Ik heb het zelfde probleem.... Hij doet het wel op 133MHz bus, maar niet met een CPU die 100MHz bus doet bij default. Dan blijven al die ledjes op het mainboard rood. Oftewel, je kan het helaas alleen op 100MHz vrees ik
Welke K7T bordje heb je eigenlijk?
Kijk hier even voor de specs van de MSI borden
Als je GEEN turbo versie hebt, heb je dus een KT133 chipset en die KAN gewoon niet op 133 Mhz lopen.
Kijk hier even voor de specs van de MSI borden
Als je GEEN turbo versie hebt, heb je dus een KT133 chipset en die KAN gewoon niet op 133 Mhz lopen.
Ik heb wel de turbo 
Ik ben overklokbios nu aan het downen ...tnx all
Ik ga het strakkies wel ff proberen. Je zult de resultaten wel horen
Nou, kijk het is heel simpel, standaard in de eerste paar clockcycles dat je PC aanstaat, is je bios nog niet aanwezig, wat doet je mobo dan om toch een snelheid aan je CPU te geven, hij kijkt naar je multiplier, die is 12, en hij pakt het standaard voltage van erbij, checkt de jumper voor de bus snelheid (aka 133) en doet dan heel droog 12x133= 1596Mhz, dit haal je dus nevernooit met standaard voltage, dus wat te doen? Anandtech heb hier dus een heel verhaal over gehouden, je moet je voltagebruggen invullen zodat hij standaard op het max. voltage staat, zodat ie het volhoudt TOTDAT je CPU de BIOS heb, en daarna overrulet je biossetting de setting die je CPU by default heeft
en klaar ben je dan, je moet wel je multiplier omlaag zetten in je bios, want ik denk niet dat ie dit standaard haalt.
Lees anders het verhaal ff op anandtech (KT133A The Issue)
http://www.anandtech.com/guides/showdoc.html?i=1440&p=1
GReetz,
Liam
Lees anders het verhaal ff op anandtech (KT133A The Issue)
http://www.anandtech.com/guides/showdoc.html?i=1440&p=1
GReetz,
Liam
If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.
Dit gaat je niet lukken helaas...Op zaterdag 08 september 2001 15:41 schreef NoStra het volgende:
Ik heb wel de turbo
Ik probeer dit al een maandje ofzo met hetzelfde mainbord als jij
12,5*118MHz doet hij nu hier ,ik mag tevreden zijn..
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Verwijderd
inderdaad, het anandtech-artikel zou je op weg moeten helpen.. Mocht je sys ook op hoger voltage die eerst paar clockcycles niet redden vanwege de mp die dan nog altijd 12 is.. kun je overwegen om evt je default-mp te verlagen..
Ook hiervoor kun je het artikel raadplegen... L6-bruggie verbinden voor 11.. als dit (11x133) je ook niet tot aan het BIOS-laden helpt zul je een bruggetje moeten gaan verbreken
Suc6
Ook hiervoor kun je het artikel raadplegen... L6-bruggie verbinden voor 11.. als dit (11x133) je ook niet tot aan het BIOS-laden helpt zul je een bruggetje moeten gaan verbreken
Suc6
Punt 1. Ik krijg die overclockbios niet geflashed. Klote dus. Hij zegt dat de bios niet bij het mobo hoort. Maar op de site van MSI heb ik toch echt de goede gedownload.
Punt 2. Het overclocken wil wel aardig trouwens 1456Mhz superstabiel op 13x 112Mhz.
Punt 3. euhmmmmm Ik ga die voltage bruggen inkleuren
En verder proberen!
Tnx..
Punt 2. Het overclocken wil wel aardig trouwens 1456Mhz superstabiel op 13x 112Mhz.
Punt 3. euhmmmmm Ik ga die voltage bruggen inkleuren
Tnx..
Hey, dit is een bekend bericht,
aangezien ik dezelfde vraag had bij mijn 900 Mhz Dondervogel (100 Mhz fsb)
Het blijkt dat je de standaard multiplier moet verlagen, dus da's niet alleen kleuren maar ook wat dremel werk (hoogst waarschijnlijk), want als jou mobo een andere mulitplier aantreft (l5 brug als ik mij niet vergis) dan is ingesteld op de l3 & l4 brug, doet 'ie nix
...dus vind een lager mulitplier, zet dit dan in l5 & l3 & l4, en dan kan jij je jumper op 133 zetten, dat heb ik ook gedaan, en nu zoemt 'ie vrolijk op 900@1088 - 145*7.5 probleemloos, en het werkt wel leuk zo
aangezien ik dezelfde vraag had bij mijn 900 Mhz Dondervogel (100 Mhz fsb)
Het blijkt dat je de standaard multiplier moet verlagen, dus da's niet alleen kleuren maar ook wat dremel werk (hoogst waarschijnlijk), want als jou mobo een andere mulitplier aantreft (l5 brug als ik mij niet vergis) dan is ingesteld op de l3 & l4 brug, doet 'ie nix
...dus vind een lager mulitplier, zet dit dan in l5 & l3 & l4, en dan kan jij je jumper op 133 zetten, dat heb ik ook gedaan, en nu zoemt 'ie vrolijk op 900@1088 - 145*7.5 probleemloos, en het werkt wel leuk zo
Verwijderd
Oc-bios flashen?
volgens mij staat op www.msi.com.tw de volgende opmerking bij het BIOS:
Special Note:
During BIOS flashing procedure on K7T Pro2 or K7T Pro2A. Screen will show "The program file's BIOS lock string does not match with your system"
answer : Use /nbl parameter
For example: awdfl789 w6330vms.240 /nbl
Die /nbl parameter geeft dus aan dat ie niet moet kijken of het wel n geldig BIOS is...
Zo moet het toch lukken ??
Special Note:
During BIOS flashing procedure on K7T Pro2 or K7T Pro2A. Screen will show "The program file's BIOS lock string does not match with your system"
Die /nbl parameter geeft dus aan dat ie niet moet kijken of het wel n geldig BIOS is...
Verwijderd
Ik heb zelf ook zo'n msi bordje.
Die overclock bios vind ik maar kut.
Je kunt het beste gewoon de 2.9 nemen die werkt perfect.
Daar zitten ook alle verbeteringen in die in de overclockbios niet in zitten.
Als jij je pc opstart doet ie dan wel iets?
Waarop heb jij nu dan je mp en vcore staan?
Verder dat je cpu temp wat hoger ligt komt omdat de cpu sensor bij je mobo omhoog staat en daarom de cpu raakt. Bij mijn vorige mobo de msi k7t pro2 zat hij gewoon vastr op het mobo en stak dus niet zover uit.
Verder dat je cpu temp wat hoger ligt komt omdat de cpu sensor bij je mobo omhoog staat en daarom de cpu raakt. Bij mijn vorige mobo de msi k7t pro2 zat hij gewoon vastr op het mobo en stak dus niet zover uit.
Over het hoofd gezienOp dinsdag 11 september 2001 14:39 schreef Eggplant het volgende:
Oc-bios flashen?
Special Note:
Ze moet ie lukken ja
Waarom werkt die overklokbios kut dan? Ik heb nu 2.9 geinstalled.Op dinsdag 11 september 2001 14:47 schreef ureal het volgende:
Ik heb zelf ook zo'n msi bordje.
In ieder geval ga ik zo die OC bios proberen.
Verwijderd
volgens mij heeft oc-bios geen 4-way interleaving..
althans bij Sandra zag ik die niet meer terug na flashen van oc-bios.
Ideaal zou dus zijn eerst oc-bios te flashen, dan lagere mp te kiezen en daarna weer terugflashen naar 2.9. Deze schijnt dan die lagere mp als minimum over te nemen. (Hoewel dit bij mij helaas niet werkte
)
althans bij Sandra zag ik die niet meer terug na flashen van oc-bios.
Ideaal zou dus zijn eerst oc-bios te flashen, dan lagere mp te kiezen en daarna weer terugflashen naar 2.9. Deze schijnt dan die lagere mp als minimum over te nemen. (Hoewel dit bij mij helaas niet werkte
Verwijderd
Omdat behalve dat je de mp kunt verlagen dan normaal er niets verder extra wordt toevoegd.Op dinsdag 11 september 2001 14:54 schreef NoStra het volgende:
[..]
Waarom werkt die overklokbios kut dan? Ik heb nu 2.9 geinstalled.
In ieder geval ga ik zo die OC bios proberen.
De optie memory interleave aanzetten zit hier niet in en wel op de versie 2.9
Verder wordt ie niets sneller.
En de fsb kun je toch maximaal 10 mhz sneller zetten als je geluk hebt. Want die is gelocked door via dus een fsb instellen 133@150 kun je wel vergeten.
Probeer je tbird eens in te stellen als 9x133mhz met de jumper op 133 mhz. Staan alle lampjes van de dled op rood als je de pc opstart?
Zoja dan is je cpu dood of verkeerd geinstalleerd
Of je hebt geen tbird c
Verwijderd
Het werkt verder wel maar het voegt niets extra's toe kwa prestaties. Verder zitten er de verbeteringen van het bios niet in die in de versie 2.9 wel inzitten. Oa memory interleave aanzetten.Op dinsdag 11 september 2001 15:05 schreef Eggplant het volgende:
Verder is volgens mij (!) trouwens nix mis met das oc-biosje...
btw sign is niet helemaal meer actueel gloof ik ??
Verder de fsb kun je toch maximaal maar 10 mhz verhogen dus een lagere mp heeft toch geen zin.(op de fsb 133)
Daar gaat het nou net om! Ik wil mijn TB B!! op 133Mhz laten draaien! Op mijn oude Abit kon dat wel, en niet op de msi.Op dinsdag 11 september 2001 15:09 schreef ureal het volgende:
[..]
Zoja dan is je cpu dood of verkeerd geinstalleerd
Of je hebt geen tbird c
Er werd in dit topic gezegd dat je d.m.v. de oc-bios je TB 200Mhz versie op 266 kon laten draaien?! Of ben ik nou gek?
Als ik de L7 verbind, dan zou hij standaard op 1.85V (maxvoltage) moeten staan toch?(staat in het artikel) Dit is bij mij niet het geval! Hij geeft in de bios gewoon 1.81 aan, wat bios-instelling 1.75V is.Op zaterdag 08 september 2001 16:09 schreef Eggplant het volgende:
inderdaad, het anandtech-artikel zou je op weg moeten helpen.. Mocht je sys ook op hoger voltage die eerst paar clockcycles niet redden vanwege de mp die dan nog altijd 12 is.. kun je overwegen om evt je default-mp te verlagen..
Ook hiervoor kun je het artikel raadplegen... L6-bruggie verbinden voor 11.. als dit (11x133) je ook niet tot aan het BIOS-laden helpt zul je een bruggetje moeten gaan verbreken![]()
Suc6
Ik heb de L6 bruggen verbonden, maar hierop boot hij helemaal niet, terwijl hij op mijn Abit wel makkelijk 11X133 boot. Aan de cpu ligt het niet.
Ik ga zo die OC-bios nog eens proberen. Als het dan nog niet lukt heb ik geen andere ideeen meer..
Iemand anders hier nog wel?
Verwijderd
Als je sys het niet redt tot aan het BIOS (zoals je gloof ik eerder zei), dan heeft uiteraard het oc-bios ook geen zin...
De eerst paar clockcycles zal het systeem proberen te lopen op de settings die het HARDWARE-matig aangeboden krijgt...
Als ie met default-mp 11 niet op 133 wil..en op die ABIT wel..
De eerst paar clockcycles zal het systeem proberen te lopen op de settings die het HARDWARE-matig aangeboden krijgt...
Als ie met default-mp 11 niet op 133 wil..en op die ABIT wel..
Met default multiplier op 11, dan pakt hij zelfs de 1100 (11x100) niet als ik de L6 bruggen inkleur, dan pakt hij helemaal nix.
Heb ik ze verkeerd ingekleurd misschien? Ik dacht dat ik ze goed had in gekleurd?! Maja...
Heb ik ze verkeerd ingekleurd misschien? Ik dacht dat ik ze goed had in gekleurd?! Maja...
Verwijderd
Zou denken dat er weinig mis kan gaan bij dat kleuren... volgens mij hoef je voor mp=11 maar 1 brugje, toch? http://www.anandtech.com/guides/showdoc.html?i=1440&p=6
Als je nu potlood hebt gebruikt, zou je nog kunnen proberen om Bison Electro of achterruitverwarmingsreparatiespul
te gebruiken.. dit heeft iets betere geleidende eigenschappen dan een potloodje
Als je nu potlood hebt gebruikt, zou je nog kunnen proberen om Bison Electro of achterruitverwarmingsreparatiespul
Ik heb dat geintje ook geprobeerd ,het resultaat is 4*rood
L6 inkleuren heeft geen enkele nut bij de B cpu .
1482 is een mooi getal als dat stabiel blijft lopen ,hier boot hij tot 1496 12,5*120
Niet stabiel dus ,nu op 1470 wel stabiel
L6 inkleuren heeft geen enkele nut bij de B cpu .
1482 is een mooi getal als dat stabiel blijft lopen ,hier boot hij tot 1496 12,5*120
Niet stabiel dus ,nu op 1470 wel stabiel
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Verwijderd
Om je even hoop te geven: bij een (niet tweakende)vriend die ook een Tb1200 B heeft op een Turbo is het mij wel gelukt. Alleen even multiplier en voltage ff ingekleurd. Bios geflashed. Mpl eerst op 12x100 naar 5,5x100 gezet en toen jumper naar de 133. Hij krijgt zijn Tb op >1400 met een prutskoeler, ik kom met mijn Tb1200-C stabiel niet verder dan 1330 met een thermoengine 
Let er wel op dat de mpl heel raar oplopen! Dus als je denkt dat je 10 hebt krijg je 5 ofzo. Dan loopt ie een stuk op tot 9,5, en dan begint ie weer bij 5.
Dus gewoon ff xpirimenteren. Het kan wel...
Let er wel op dat de mpl heel raar oplopen! Dus als je denkt dat je 10 hebt krijg je 5 ofzo. Dan loopt ie een stuk op tot 9,5, en dan begint ie weer bij 5.
Dus gewoon ff xpirimenteren. Het kan wel...
Hmmm..zal nog eens een post wagen, want vorige is niet overgekomen...
als je op een MSI bord de standaard mulitplier wilt wijzigen dan zal je dat moeten doen op de volgende manier -
instellen van L6 + de juiste bruggen maken & breken bij L3 & L4..anders doet je MSI plank NIETS....dit heb ik allemaal zelf ondervonden aangezien ik een sortgelijke setup heb (met een Athlon 900) Daarna je bios opnieuw flashen & je hebt opeens veel meer mulitplier instellingen (die laatste vond ik wel grappig trouwens)
L6 en L3+L4 moeten beide overeenkomen !! anders een niet reagerende MSI.
Grtz
als je op een MSI bord de standaard mulitplier wilt wijzigen dan zal je dat moeten doen op de volgende manier -
instellen van L6 + de juiste bruggen maken & breken bij L3 & L4..anders doet je MSI plank NIETS....dit heb ik allemaal zelf ondervonden aangezien ik een sortgelijke setup heb (met een Athlon 900) Daarna je bios opnieuw flashen & je hebt opeens veel meer mulitplier instellingen (die laatste vond ik wel grappig trouwens)
Grtz
Juist! Als ik alleen de L6 inkleur, dan gebeurt er dus nix. Maar hoe zit het met de L3+L4 bruggen? Wie heeft daar een schematje van hoe ik ze moet inkleuren?Op woensdag 12 september 2001 10:45 schreef DolleDries het volgende:
Hmmm..zal nog eens een post wagen, want vorige is niet overgekomen...
Grtz
Verwijderd
Ik lees net dit hele draadje nog eens na en iets heel vreemds valt mij op.
NoStra en DolleDries merken allebei dat alleen kleuren/verbreken niet genoeg is om de default-mp te veranderen.. hiervoor moet je ook L3&L4 aanpassen.
In het artikel van Anandtech zeggen ze nadrukkelijk "The L3 and L4 Bridges are left untouched"
In een soortgelijk artikel van TomsHardware zeggen ze inderdaad dat je L3 en L4 wel moet veranderen.
Hoe kan Anandtech zo'n fout maken? Hoe komt dit misverstand in de wereld ?
BTW Ik ben blij dat het raadsel opgelost is, ga zelf ook maar weer wat bruggen fixen.. (Acculader is ideaal)
NoStra en DolleDries merken allebei dat alleen kleuren/verbreken niet genoeg is om de default-mp te veranderen.. hiervoor moet je ook L3&L4 aanpassen.
In het artikel van Anandtech zeggen ze nadrukkelijk "The L3 and L4 Bridges are left untouched"
In een soortgelijk artikel van TomsHardware zeggen ze inderdaad dat je L3 en L4 wel moet veranderen.
Hoe kan Anandtech zo'n fout maken? Hoe komt dit misverstand in de wereld ?
BTW Ik ben blij dat het raadsel opgelost is, ga zelf ook maar weer wat bruggen fixen.. (Acculader is ideaal)
Ik heb dus geprobeerd die bruggen te breken....
maar dat is ERG lastig..
Met een scherp ding kon ik die brug niet zomaar in 2en delen. Ik zeg niet zomaar, maar mij is het niet gelukt zonder al te lomp te doen (ben ik erg goed in).
Je moet echt een ultra dun slijp gevalletje hebben, maar die heb ik niet
en fsb 115 is de max voor mijn MSI bordje lijkt wel? Op welke MP dan ook. Gaat de pci/agp over zijn nek ofzo?? Lijkt er in ieder geval wel op. Wat dat betreft is een abit KT7a een STUK beter qua overklokken, maar qua stabiliteit bevalt mij de msi beter. Dat moet ik eerlijk er bij zeggen. Erg Stabiel bordje. Alleen jammer van die fucked up tempmeting. Klopt echt van geen kant! Scheelt zo 10 graden
maar dat is ERG lastig..
Met een scherp ding kon ik die brug niet zomaar in 2en delen. Ik zeg niet zomaar, maar mij is het niet gelukt zonder al te lomp te doen (ben ik erg goed in).
Je moet echt een ultra dun slijp gevalletje hebben, maar die heb ik niet
en fsb 115 is de max voor mijn MSI bordje lijkt wel? Op welke MP dan ook. Gaat de pci/agp over zijn nek ofzo?? Lijkt er in ieder geval wel op. Wat dat betreft is een abit KT7a een STUK beter qua overklokken, maar qua stabiliteit bevalt mij de msi beter. Dat moet ik eerlijk er bij zeggen. Erg Stabiel bordje. Alleen jammer van die fucked up tempmeting. Klopt echt van geen kant! Scheelt zo 10 graden
Je hebt zelf al aangegeven in je topic
dat het om een Athlon 1.2 Ghz (200) gaat,
dat wil dus zeggen een FSB van 100 Mhz
wat verdubbelt wordt tot 200
als je hem op 133 Mhz laat draaien, wordt
het al gauw 266 en dat trekt ie waarschijnlijk niet????
of zit ik nu helemaal fout?
dat het om een Athlon 1.2 Ghz (200) gaat,
dat wil dus zeggen een FSB van 100 Mhz
wat verdubbelt wordt tot 200
als je hem op 133 Mhz laat draaien, wordt
het al gauw 266 en dat trekt ie waarschijnlijk niet????
of zit ik nu helemaal fout?
GEwoon multiplier omlaag, naar 9 bv..en dan op 133Mhz draaien. Deed ik eerder op mijn Abit ook...alleen draaide ik dan 11,5x133
Verwijderd
Hey NoStra,
ik heb vanavond mijn L3,L4 en L6 aangepast om van mijn Duron800 en 700 te maken
op 133fsb welteverstaan 
Hierbij moest ik een brug verbreken, dit heb ik gedaan mbv een acculader waaraan ik 2 spelden gemonteerd had. Dit werkt dus echt super !! Heb dit idee overgenomen van een Duitser (TUV-gepruft) en zal nog ff zoeken naar het filmpie dat ie erbij had gemaakt..
Nogmaals, dit werkt echt ongeevenaard !! geen gekloot met Dremels meer voor mij
ik heb vanavond mijn L3,L4 en L6 aangepast om van mijn Duron800 en 700 te maken
Hierbij moest ik een brug verbreken, dit heb ik gedaan mbv een acculader waaraan ik 2 spelden gemonteerd had. Dit werkt dus echt super !! Heb dit idee overgenomen van een Duitser (TUV-gepruft) en zal nog ff zoeken naar het filmpie dat ie erbij had gemaakt..
Nogmaals, dit werkt echt ongeevenaard !! geen gekloot met Dremels meer voor mij
Verwijderd
Jawel, gevonden.. 
http://home.nexgo.de/bug/berichte/bruecken_trennen/avi/bruecken_trennen_dvix4.avi
graag bereid tot nadere uitleg --> icq
http://home.nexgo.de/bug/berichte/bruecken_trennen/avi/bruecken_trennen_dvix4.avi
graag bereid tot nadere uitleg --> icq
IK heb geen dremel...dus dat breken zal mij niet lukken...
In ieder geval niet met een passer
(wat ik dus geprobeerd heb hehe)
In ieder geval niet met een passer
Pagina: 1