Ik gebruik al enige jaren naar volle tevredenheid de app Flitsmeister (nu versie 11.5) totdat ik na de laaste Android en Flitsmeister update ineens geen meldingsgeluid meer krijg zodra mijn Samsung S22 vergrendeld is. Zodra mijn mobiel ontgrendeld worden alle geluidsmelding keuring doorgegeven. Ik heb alle instellingen in Android settings zoals "lokatie voor Flitsmeister altijd aan" en "batterij spaarstand voor Flitsmeister uit" goed ingesteld, en in de Flitsmeister app "Gebruik het systeemvolume" uitgeschakeld maar dit alles heeft niet mogen baten.
Geluid staat in de app op "Aan" en als geluidskanaal heb ik "Alarm " geselecteerd.
Verder heb ik bij aanvullende opties "geluid bij opstarten" en "Geluid bij afsluiten" aangezet. Deze worden wel afgespeeld zodra mijn mobiel vergrendeld is.
Bij geavanceerd is "Forceer telefoonspeaker ingeschakeld" en "Niet storen modus staat Uit"
Heeft iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn dat er geen meldingsgeluid afgespeeld wordt zodra mijn toestel vergrendeld is?
Geluid staat in de app op "Aan" en als geluidskanaal heb ik "Alarm " geselecteerd.
Verder heb ik bij aanvullende opties "geluid bij opstarten" en "Geluid bij afsluiten" aangezet. Deze worden wel afgespeeld zodra mijn mobiel vergrendeld is.
Bij geavanceerd is "Forceer telefoonspeaker ingeschakeld" en "Niet storen modus staat Uit"
Heeft iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn dat er geen meldingsgeluid afgespeeld wordt zodra mijn toestel vergrendeld is?
[ Voor 5% gewijzigd door Mark19 op 14-02-2024 19:49 ]