Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Even voor de goede orde, we hebben het over de categorie categorie: NAS toch? En niet vanuit een zoekopdracht?Quad schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 18:40:
De categorie NAS geeft op mijn smartphone ik mijn optiek te weinig directe info.
Ik mis het model van veel apparaten in de titelweergave.
klik voor groot.
[Afbeelding]
Het betreft wel bijna alleen Synology hardware. Het lijkt erop dat een Synology DiskStation xxx+ net teveel tekens heeft om op 2 rijen weer te geven.
Er zijn een aantal testen bezig in deze weergave, het lijkt erop dat er bij deze variant wat bugs zijn opgetreden, want ik val (niet bewust) buiten de test en ik zie wel volledige titels. Ik verplaats het topic daarom ook naar Stoute Bugs voor voor mijn dev-collega’s.
@Glaanie correct: categorie: NAS
Er mist cruciale info, gebruikte telefoon is een Samsung S23.
Er mist cruciale info, gebruikte telefoon is een Samsung S23.
[ Voor 27% gewijzigd door Quad op 14-02-2024 18:56 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
De S23 heeft slechts een horizontale viewportresolutie van 360 (css) pixels waardoor er simpelweg weinig ruimte is voor de productnaam met relatief lange woorden over 2 regels. Dit jaar gaan we de productlisting opnieuw vormgeven waarmee dit probleem waarschijnlijk minder zal spelen. Ook zijn we aan het kijken of we iets kunnen doen aan de button met het aantal prijzen, waarmee we misschien die kolom wat smaller kunnen maken en de productnaam ook wat meer ruimte krijgt.
Je zal dus even geduld moeten hebben, of je telefoon een kwartslag moeten draaien. Maar weet dat we hiermee bezig zijn
Je zal dus even geduld moeten hebben, of je telefoon een kwartslag moeten draaien. Maar weet dat we hiermee bezig zijn
Intentionally left blank