Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didier1999
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik zou dit televisiescherm willen gebruiken voor een nieuw gaming console (Playstation 5). Echter is het van belang om een scherm te hebben die dit aankan door een lage input lag/reactiesnelheid. Weet iemand wat de input lag is van dit model? Bij de specificaties spreken ze over een reactiesnelheid van 2ms, maar het is mij niet duidelijk of dit ook de input lag is?

Alvast bedankt voor de reactie :)

[ Voor 4% gewijzigd door Didier1999 op 14-02-2024 16:34 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

De reactietijd in de specs is toch wel wat je zoekt.

Overigens is dit lang niet zo belangrijk als mensen het laten klinken, tenzij je op pro niveau aan het gamen bent of vergelijkingsmateriaal hebt merk je het verschil toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didier1999
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 14-02-2024
Bedankt voor je snelle reactie

Ah top! Nee op pro niveau is niet nodig. Alleen dat ik op een normale manier kan spelen zonder dat er een grote lag in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 14:01

M2M

medicijnman

Let wel even op, bij de meeste TV's moet je 'm even in 'game'mode zetten om van de standaard beeldverwerkende inputlag af te zijn. Anders zit je soms met een enorme vertraging te kijken.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

Oon schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 16:35:
De reactietijd in de specs is toch wel wat je zoekt.
Reactietijd is de tijd die het paneel nodig heeft om van de ene kleur naar de andere te gaan. Veelal gemeten in zwart-wit-zwart of grijs-grijs, dat is toch anders dan input lag (die helaas negen van de tien keer niet op wordt gegeven).

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Didier1999 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 16:38:
Bedankt voor je snelle reactie

Ah top! Nee op pro niveau is niet nodig. Alleen dat ik op een normale manier kan spelen zonder dat er een grote lag in zit.
Dan volstaat iedere willekeurige TV. Er zijn enkele smart TV's waar je merkbare lag hebt, maar vrijwel iedere normale TV is óf uit zichzelf snel genoeg óf heeft een game modus
Pagina: 1