Ik heb een AutoCAD plugin gemaakt in C#.
De plugin zorgt voor extra functies en bestaat uit een DLL voor standaard AutoCAD en een DLL voor AutoCAD Civil.
Beide DLL bestanden zijn in de basis gelijk, echter is de versie voor Civil aangevuld met wat Civil specifieke functies die niet in AutoCAD zitten. Tot zover werkt alles al een aantal jaren naar behoren.
Probleem
In de tool heb ik functie toegevoegd wie data leest en schrijft naar een SQLite DB.
Binnen de Civil omgeving werkt dit prima, echter onder AutoCAD krijg ik de foutmelding
Binnen AutoCAD staan de plugins allemaal in de DIR "ApplicationpPlugins\"
Zo ook mijn plugin, deze staat in de folder "pluginnaam.bundle"
Binnen deze folder heb ik de volgende structuur:
Waarom krijg ik binnen AutoCAD de foutmelding en binnen Civil niet?
Reeds geprobeerd
De plugin zorgt voor extra functies en bestaat uit een DLL voor standaard AutoCAD en een DLL voor AutoCAD Civil.
Beide DLL bestanden zijn in de basis gelijk, echter is de versie voor Civil aangevuld met wat Civil specifieke functies die niet in AutoCAD zitten. Tot zover werkt alles al een aantal jaren naar behoren.
Probleem
In de tool heb ik functie toegevoegd wie data leest en schrijft naar een SQLite DB.
Binnen de Civil omgeving werkt dit prima, echter onder AutoCAD krijg ik de foutmelding
Ik heb via de NuGet functie de volgende SQLite items geladen:System.EntryPointNotFoundException: Unable to find an entry point named 'SI04b638e115f7beb4' in DLL 'SQLite.Interop.dll'.
- Stub.System.Data.SQLite.Core.NetFramework
- Stub.System.Data.SQLite.Core.NetStandard
- System.Data.SQLite
- System.Data.SQLite.Core
- System.Data.SQLite.EF6
- System.Data.SQLite.Linq
Binnen AutoCAD staan de plugins allemaal in de DIR "ApplicationpPlugins\"
Zo ook mijn plugin, deze staat in de folder "pluginnaam.bundle"
Binnen deze folder heb ik de volgende structuur:
- PackageContents.xml
- AutoCAD
- pluginnaam-acad.dll
- x64\SQLite.Interop.dll
- x86\SQLite.Interop.dll
- System.Data.SQLite.dll
- System.Data.SQLite.EF6.dll
- System.Data.SQLite.Linq.dll
- Civil
- pluginnaam.dll
- x64\SQLite.Interop.dll
- x86\SQLite.Interop.dll
- System.Data.SQLite.dll
- System.Data.SQLite.EF6.dll
- System.Data.SQLite.Linq.dll
Waarom krijg ik binnen AutoCAD de foutmelding en binnen Civil niet?
Reeds geprobeerd
- NuGet plugins verwijderd en opnieuw toegevoegd
- x64 en x86 folders en SQLite dlls binnen de build folder verwijderd zodat deze bij de build opnieuw aangemaakt worden