Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-06 12:29
Ik kon altijd geld storten via ideal zonder mijn gegevens aan hun te geven, maar nu kan ik niet anders.

Normaal gesproken ga ik naar "opwaarderen met ideal" en word ik vriendelijk gevraagt welke bank ik wil gebruiken en word omgeleid naar de ideal pagina van mijn bank, maar nu vragen ze ineens om mijn bank rekening te koppelen (wat ik dus absoluut niet wil, voor veiligheid redenen en privacy)

Mis ik iets of hebben ze de voorwaarden veranderd?
Is er een setting wat ik gemist heb?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Als je geld stort (via iDeal) dan heeft PayPal gewoon je gegevens... Dus qua privacy zie ik niet echt wat nu het probleem is... PayPal wilt een tegenrekening hebben, waar eventuele lasten op verhaald kunnen worden, zonder dat ze daar een risico op lopen.

Qua veiligheid begrijp ik heel goed, dat je geen koppeling met je rekening wilt hebben. Dat is voor mij in het verleden ook voornamelijk de rede geweest om mijn PayPal account op te zeggen, want als je een keertje verkeerd klikt heb je meteen de rekening te pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-06 12:43

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Schopje naar PFSL.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-06 12:29
ik heb mn paypal rekening al gesloten, dus topic kan eigenlijk ook wel dicht.

Je bent nu verplicht een bankrekening te koppelen als je geld op je paypal wil en dat wil ik niet (was ook de reden dat ik het had).