hierbij de vraag hoe ik dit probleem kan aanpakken ;
Eind vorig jaar een tas besteld in Spanje en keurig een track & trace gekregen van afzender.
Begin januari vertelde track&trace dat de tas bij PostNL was ontvangen en bezorgd zou worden.
15 januari 9:31
Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt. Het lukt vandaag niet je pakket te bezorgen.
Bezorgtijd wordt berekend
11 januari 21:13
Zending is gesorteerd
Pakket is ontvangen door PostNL
sindsdien is de status onveranderd.
Na veel e-mails en telefoongesprekken is PostNL eindelijk een onderzoek gestart en vertelt me nu dat het pakket niet meer te vinden is en dat ik voor een "passende oplossing" contact moet opnemen met de afzender (die overigens ook al bij de Spaanse Correos heeft gemeld dat het pakket niet bij ons is afgeleverd en die zijn er ook nog mee bezig, maar zullen met zelfde resultaat komen).
De tas was een speciale kleine oplage, dus opnieuw leveren is niet mogelijk.
Iemand ervaring met een dergelijk probleem en hoe verder aan te pakken ?
Blijkbaar niet bij PostNL en de afzender kan er natuurlijk niets aan doen.
Eind vorig jaar een tas besteld in Spanje en keurig een track & trace gekregen van afzender.
Begin januari vertelde track&trace dat de tas bij PostNL was ontvangen en bezorgd zou worden.
15 januari 9:31
Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt. Het lukt vandaag niet je pakket te bezorgen.
Bezorgtijd wordt berekend
Zending is gesorteerd
Pakket is ontvangen door PostNL
sindsdien is de status onveranderd.
Na veel e-mails en telefoongesprekken is PostNL eindelijk een onderzoek gestart en vertelt me nu dat het pakket niet meer te vinden is en dat ik voor een "passende oplossing" contact moet opnemen met de afzender (die overigens ook al bij de Spaanse Correos heeft gemeld dat het pakket niet bij ons is afgeleverd en die zijn er ook nog mee bezig, maar zullen met zelfde resultaat komen).
De tas was een speciale kleine oplage, dus opnieuw leveren is niet mogelijk.
Iemand ervaring met een dergelijk probleem en hoe verder aan te pakken ?
Blijkbaar niet bij PostNL en de afzender kan er natuurlijk niets aan doen.