[OFP] Een paar vragen......

Pagina: 1
Acties:

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Ik denk er hevig aan om dit spel te kopen....
Zulke games zijn vet en vooral met een hele grote groep spelers, maar nu zit ik met een paar vragen.

Er is veel kritiek geweest op Operation Flashpoint opdat het multiplayer deel niet "klopt", is dat al goed of is daar helemaal niks mis mee ?!

Wat zijn zo'n beetje de systeem eisen ? Want ik speelde laatst de beta (80% ongeveer) op 1024 en het schokte als een gek, ik had toen een PCI TNT2 32mb. Die is nu ingewisseld met een Asus V7700 GTS Deluxe 64mb DDR.
(T-bird 900Mhz en 320Ram) Valt het een beetje te spelen hier mee :? (Zou niet best zijn als ik het trouwens niet trek :( )

Hoe is de gameplay ? Toch niet zoals UT en Q3 toch ... dat zuigt, is wel eens leuk maar niet de hele dag.

En met wapens en klassen, hoe zit dat ? Heeft iedereen hetzelfde of moet je een "class" uitzoeken, en kun je net zoals met Codename; Eagle echt overal in rijden/vliegen/varen enzo ? En kun je ook met meer mensen in 1 voertuig ?!

En is het echt F100,- waard ? Je hebt toch een key nodig op te mplayeren !? :(

Zo, een heel verhaal maar ik hoop dat de mensen die dit spel hebben met willen helpen.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:36

Vos

AFCA

http://www.flashpoint1985.com/
En met wapens en klassen, hoe zit dat ? Heeft iedereen hetzelfde of moet je een "class" uitzoeken, en kun je net zoals met Codename; Eagle echt overal in rijden/vliegen/varen enzo ? En kun je ook met meer mensen in 1 voertuig ?!
kijk daar eens
staan ook alle units en classes etc....
je kan rijden/varen/vliegen met meer dan 1 persoon in een voertuig...blackhawk bijv. wel 10 personen d8 ik (kan ook meer zijn)
cool is bijv. met een kameraad in een Mi-hind...is de ene piloot en de ander gunner 8-)

en ow ja....de gameplay is zeker niet zoals in q3,ut,hl of whatever...je moet een erg behoedzame speelstijl hebben en gebruiken

Verwijderd

Het is echt een supercool spel, multiplayer heb ik nog niet gedaan, maar heb gehoord dat het niet zo goed gaat. Maar dat wordt verbeterd in de updates.

Hij schokt bij mij niet op 1024, ik heb een AMD 800Mhz. en een Geforce2MX videokaart en 384Mb. intern geheugen, dus met jou systeem kan je heel goed spelen.

De gameplay is in het begin wennen, maar als je er aan gewend bent speelt het zeer goed (vind ik zelf).

Je kan niet zelf je unit kiezen, je krijgt een missie toegewezen en die moet je uitvoeren, maar als je verder bent, dan mag je wel zelf je wapens kiezen (als het wapen je niet bevalt kan je nog altijd een wapen afpakken van een dooie), en je kan in ieder voertijg wat er staat rijden.

Kortom, kopen dat spel

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 11:54
De multiplayer is echt heel cool vooral als je met seriese mensen van je clan speelt.
Ik zelf ben die leider van http://www.flashpoint1985.nl en we zoeken nog members dus neem even contact met me iop via ICQ of mail
darkjedi@home.nl
We hebben verschillende divissies (land,luchtmacht,armor en specops) en allemaal kunnne ze nog leden gebruiken.

• M@NIC
Okay zal m'n bank-saldo ff checkuh en dan koop ik 'm *D

• M@NIC
Yeah yeah ik heb hem 8-)

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Dit is zeker weten de beste game die je dit jaar zal kopen.
Multiplayer patch komt deze maand uit(Dedicated server en nieuwe netwerk code)Dus nu effe oefenen met single player enz.

Thy will see the light...

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 15:32
Ik ben zekers "gehooked", 't is hartstikke realistisch.
Binnenkort ff via LAN met kameraad gamen......

Saampies in een Tank kruipen en crossen maar *D

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Ik hoop dat ze nu is gaan opschieten met die multiplayer update en die servers.
Het lijkt me echt _zo_ cool om met 50 man online te spelen met tanks,heli's,jeeps etc etc :9~ :9

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

neuh, das niet te spelen met die computer..... wat denk je nou zelf? :+

MechWarrior || Monsters Game

• M@NIC
Op zaterdag 08 september 2001 16:09 schreef GambitRS het volgende:
neuh, das niet te spelen met die computer..... wat denk je nou zelf? :+
Nou met m'n oude TNT2 draaide ie voor geen meter :(

Verwijderd

ik vind em zeker wel 100,- waard

• CyberTijn
  • Laatst online: 05-02 13:23
Ik heb ook OFP een paar weken in de winkel gekocht, en het is inderdaad die 100 piek wel waard!
en op een ASUS V7700 moet het zeker wel aardig draaien denk ik zo.

• SvEn
  • Laatst online: 06-12-2025

SvEn

a.k.a sv3nrg

Met een geforce 2 zoudie het moeten trekken

• M@NIC
Multiplayer valt me trouwens vies tegen... :(

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Op zondag 09 september 2001 15:03 schreef Manic het volgende:
Multiplayer valt me trouwens vies tegen... :(
Even nog 1 of 2 weken wachten en dan begint het multiplayer feest op internet pas voor ofp euro versie.

Op lan is die wel vet hoor.

Thy will see the light...

Verwijderd

OpF is echt zoooooo cool
Heb het ook al paar keer op internet gedaan (is bijna NIET te doen) maar das toch best lache :)
Speelde met een frans man en een engels man en die franse gast zijn radio commands enz waren in het frans :D

Maar op LAN is het idd heeel cool, dan draait het wel goed
Samen met een jeepje rijden etc
Echt heel strak

Zelf missies maken is ook best cool :)
ZIjn nog wel paar bugjes, maar als die nieuwe netcode komt dan :9~ :9~ :9~

• M@NIC
Jah ik heb het ook al een paar keer mplayer gedaan, helaas lagt het als een gek en krijg ik steeds zo'n melding van ;

No message recieved in 5
No message recieved in 10
No message recieved in 15
No message recieved in 20

Vet vaag !
Pagina: 1