Telefoon beantwoorden met keuzemenu (IVR?)

Pagina: 1
Acties:
  • 2.157 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elsdeniep
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 06-05 23:40
Beste mensen,

Ik wil bellers naar mijn Android of VOIP telefoon een keuzemenu voorschotelen:

"Onze medewerkers zijn in gesprek. Toets 1 als je wilt dat we je op een later moment terugbellen."

Indien toets 1 gebruikt wordt, wil ik daar een melding van krijgen (incl. het terug te bellen nummer).
Na toets 1 wordt de verbinding verbroken (eventueel met melding).
Geen toets 1 gebruikt? Boodschap nog 4 minuten herhalen.
Na 4 minuten: verbinding wordt verbroken (incl. melding).

Ik kom niet verder dan dat zoiets IVR (Interactive Voice Response) heet.
Er lijken geen Android apps te zijn die dat kunnen.

Heeft iemand een idee hoe ik dat in zou kunnen richten?
Alvast bedankt weer voor het meedenken!

[ Voor 0% gewijzigd door Elsdeniep op 15-02-2024 19:54 . Reden: Toegevoegd: VOIP ]

Beste antwoord (via Elsdeniep op 14-02-2024 14:33)

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Een IVR is juist bedoeld om de beller door te verbinden met de juiste persoon of afdeling. Dus die moet bereikt worden voordat jouw telefoon bereikt wordt. Je kan er keuzemenu's op instellen, en voicemails die bijvoorbeeld benaderd worden als er niemand opneemt na een doorschakeling.

De Yeastar S20 is voor zover ik zie eenvoudig te installeren. Eenvoudig voor iemand die enige know-how heeft....

YouTube: Yeastar S20 VoIP PBX - Complete Step by Step Tutorial

Maar een van de belangrijke dingen is dat je wel ergens een telefoonnummer afneemt via VOIP. Feitelijk is alles via VOIP omdat het oude PSTN-netwerk (bellen over koperlijn) zo goed als uitgefaseerd is of niet meer ondersteund wordt.

@Elsdeniep Via wat voor nummer bellen ze je op? Het abonneenummer hoeven we echt niet te weten.

[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 14-02-2024 12:31 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Met welke reden moet dit op een Android telefoon, en waarom niet vanaf een aparte gehoste dienst of Asterisk of FreePBX server? Als je telefoon niet bereikbaar is, dan hebben je bellers alsnog niks aan IVR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elsdeniep
Dank voor het meedenken.

De reden waarom dit op een Android telefoon moet? Pure onkunde ;-)
De term PBX ben ik wel al tegen gekomen. Vaak in combinatie met VOIP.
Ik hoef geen VOIP, tenzij dat de manier is om mijn idee te realiseren.
Als je telefoon niet bereikbaar is, dan hebben je bellers alsnog niks aan IVR.
Als dat het makkelijker maakt: mijn telefoon is zelden niet bereikbaar. Die enkele keer dat ik geen bereik heb, hoeft het idee niet te werken. Dan heb ik al veel gewonnen ten opzichte van de huidige situatie.

Edit: Asterisk. Dat zou wel eens kunnen zijn wat ik zoek. Dank. Morgen even bekijken. Retorisch: waarom komt Google daar niet mee?

Edit 2: Asterisk en Free PBX even bekeken. Op het eerste gezicht lijkt het me te omvangrijk voor mijn simpele wensen. PBX lijkt opgevolgd te worden door 3CX. Klopt?

[ Voor 20% gewijzigd door Elsdeniep op 13-02-2024 22:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dragonheart-03
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-11-2024
Koop een simpele yeastar s20.
Dan heb je een volledige telefooncentrale en kun je meedoen wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elsdeniep
Dit is onbekend terrein voor mij. Ik ga dus enkele domme vragen stellen. 8)7

Een Yeastar S20 is een VOIP telefooncentrale waarin een aantal functies voorgeprogrammeerd is en er is dus geen aanvullende software nodig. Klopt dat?

Werkt het apparaat in combinatie met een mobiel nummer of moet ik gewoon een goedkoop abonnementje nemen zoals bijvoorbeeld Voip Trunk van Cheapconnect.nl?

Kan ik het apparaat zo instellen dat ik inkomende gesprekken op mijn mobiel kan voeren en daar ook de meldingen ontvang?

Is het veel en moeilijk werk om het apparaat te configureren?
Configuratie moet zijn:
Bellers naar mijn (Android) telefoon krijgen een keuzemenu:

"Onze medewerkers zijn in gesprek. Toets 1 als je wilt dat we je op een later moment terugbellen."

Indien toets 1 gebruikt wordt, wil ik daar een melding van krijgen (incl. het terug te bellen nummer).
Na toets 1 wordt de verbinding verbroken (eventueel met melding).
Geen toets 1 gebruikt? Boodschap nog 4 minuten herhalen.
Na 4 minuten: verbinding wordt verbroken (incl. melding).
In de quote staat Android telefoon, maar ik vermoed dat dat moet zijn: VOIP nummer.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Een IVR is juist bedoeld om de beller door te verbinden met de juiste persoon of afdeling. Dus die moet bereikt worden voordat jouw telefoon bereikt wordt. Je kan er keuzemenu's op instellen, en voicemails die bijvoorbeeld benaderd worden als er niemand opneemt na een doorschakeling.

De Yeastar S20 is voor zover ik zie eenvoudig te installeren. Eenvoudig voor iemand die enige know-how heeft....

YouTube: Yeastar S20 VoIP PBX - Complete Step by Step Tutorial

Maar een van de belangrijke dingen is dat je wel ergens een telefoonnummer afneemt via VOIP. Feitelijk is alles via VOIP omdat het oude PSTN-netwerk (bellen over koperlijn) zo goed als uitgefaseerd is of niet meer ondersteund wordt.

@Elsdeniep Via wat voor nummer bellen ze je op? Het abonneenummer hoeven we echt niet te weten.

[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 14-02-2024 12:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Duke of Savage
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 14:53
Elsdeniep schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 21:28:
Dank voor het meedenken.

De reden waarom dit op een Android telefoon moet? Pure onkunde ;-)
De term PBX ben ik wel al tegen gekomen. Vaak in combinatie met VOIP.
Ik hoef geen VOIP, tenzij dat de manier is om mijn idee te realiseren.
Je zoekt functionaliteit van een telefoon centrale. Dus ja, dat heb je dan nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elsdeniep
@AW_Bos dank voor de extra info.
Vooral je opmerking dat ik een VOIP nummer nodig heb, geeft inzicht.
Kan ik gewoon een goedkoop abonnementje nemen zoals bijvoorbeeld Voip Trunk van Cheapconnect.nl of is er veel kwaliteitsverschil?
Ze bellen op m'n mobiele nummer. Tenzij ik dat VOIP nummer ga nemen, natuurlijk.
In dat geval wil ik de VOIP-bellers naar mijn mobiel doorschakelen (als de beller niet optie "Toets 1" kiest).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Volgens mij kan je 06-nummers ook porteren naar sommige VOIP-providers. Ik weet niet of dit veel duurder is dan een normaal telefoonnummer.

En zo te zien moet je kunnen doen met die Yeastar wat Cheapconnect aanbiedt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dragonheart-03
Voip nummer nemen en dat nummer gaat ook over op je mobiel via de linkus app maw je hoeft niet eens een doorschakeling te betalen die duur is op voip... Daar verdienen ze hun geld mee omdat je de ipbx volledig in eigen beheer hebt heb je enkel een internetverbinding nodig... En de yeastar aanzetten..

Voor enkel intern gebruik heb je in principe niets meer nodig.. dan of mobiele telefoons met de yealink app of een paar headphones met voip support yeastar.. en tot een max van 20 gelijktijdige gesprekken kun je dan laten runnen.

En voor de opties van de ivr - lees de manual... De setup is eenvoudig. Het meeste gedoe had ik met de poort die ook in gebruik was voor de voip van de isp ( nou ja .. gereserveerd). Oplossing stel een andere poort in en e.e.a. werkt dan naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elsdeniep
@Dragonheart-03 ik heb idd gemerkt dat de providers allemaal richting een abo willen: Als ik bel voor een Yeastar, gaan ze over hosted oplossingen praten...

Over de Linkus app: daar heb je een account voor nodig.
Linkus voor PC heeft alleen free trial. Op de website geven ze geen prijzen.

Zit het account misschien bij de hardware inbegrepen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:52
Als ik jou was zou ik even contact opnemen met voys, en daar een abbonementje nemen voor 1 nummer

Vooral voor het instellen ben ik van mening dat zij je beter kunnen helpen en kun je de support bij hun neerleggen ipv zelf bezig te gaan (vooral als je niet weet hoe het allemaal werkt)

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• Elsdeniep
Ik vind het interessante materie dus daarom wil ik het, met jullie hulp, zelf uitvogelen.

Yeastar i.c.m. een Voip trunk van Cheapconnect.nl lijkt me wel de beste oplossing.

Reden voor deze oplossing:
- eenmalig een paar honderd euro investeren en daarna alleen nog gesprekskosten;
- geen extra software, vaste lijn of abonnementen nodig;
- Yeastar S20 heeft een eenvoudige setup.

Zijn jullie dat met me eens?
Kan iemand mij nog eens bevestigen dat het gaat werken op deze manier?

Alvast dank weer voor het meedenken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:47
Wat ik mis in het gehele verhaal (lezend dat het om een Android toestel gaat), wil je een keuzemenu op je GSM nummer programmeren?
Of gaat het om een netnummer?

• Elsdeniep
@OutSIdeR dat heb je scherp opgemerkt.
Ik schreef in eerste instantie dat ik e.e.a. op mijn 06-nummer wilde realiseren omdat ik dacht dat er een simpele app o.i.d. op de markt zou zijn.
Inmiddels weet ik dat het niet met een app kan.
Ik ga het keuzemenu dus inrichten met het Voip-nummer en een Yeastar S20.
Is dat goed gedacht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:05
Wanneer je geen Chinese telefooncentrale wilt kun je ook kijken naar een Grandstream UCM6301.
Mogelijkheden zullen wel hetzelfde zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door nielsn op 15-02-2024 11:49 ]

• Elsdeniep
Dank voor de tip.
Inderdaad wil ik liever geen Chinese centrale.

Ik zie dat Grandstream UCM6301 goedkoper is dan Yeastar S20.
Weet iemand of ik hiermee het gewenste keuzemenu-scenario kan maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OutSIdeR
Elsdeniep schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 11:44:
@OutSIdeR dat heb je scherp opgemerkt.
Ik schreef in eerste instantie dat ik e.e.a. op mijn 06-nummer wilde realiseren omdat ik dacht dat er een simpele app o.i.d. op de markt zou zijn.
Inmiddels weet ik dat het niet met een app kan.
Ik ga het keuzemenu dus inrichten met het Voip-nummer en een Yeastar S20.
Is dat goed gedacht?
Het kan wel met een gsm nummer, maar dan ga je richting VAMO met de daarbij behorende kosten.
KPN biedt dit bijvoorbeeld aan met hun KPN een platform.

Ik zou geen centrale nemen zoals een yeastar.
Als je geen Internet of stroom hebt, werkt heel je opzet niet meer.
Daarbij moet je netwerk in orde zijn waar je PBX komt te staan.
Met een hosted variant verzeker je je daar tegen.

• Elsdeniep
@OutSIdeR goed gedacht weer. Het maakt niet heel veel uit of zeer incidenteel het systeem niet werkt.
Het gaat niet om een grote organisatie. Niet meer dan 10 bellers per dag.
Je hebt gelijk vwb de hosted-oplossing maar ik wil zo weinig mogelijk abonnementen: hosted is daarmee uiteindelijk duurder (en minder leuk dan zelf doen...).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zjeeraar84
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:46
Ik wil je nog even meegeven dat de Yeastar S20 al verouderd is en niet meer ondersteund wordt door Yeastar.
Ik zou adviseren om naar de P-serie te kijken, de P550 is het instapmodel.

• Elsdeniep
@zjeeraar84 dank dat je mijn vermoeden bevestigt. Ik kijk nu of de Grandstream UCM6301 mij hetzelfde biedt als de Yeastar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OutSIdeR
Elsdeniep schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 13:47:
@OutSIdeR goed gedacht weer. Het maakt niet heel veel uit of zeer incidenteel het systeem niet werkt.
Het gaat niet om een grote organisatie. Niet meer dan 10 bellers per dag.
Je hebt gelijk vwb de hosted-oplossing maar ik wil zo weinig mogelijk abonnementen: hosted is daarmee uiteindelijk duurder (en minder leuk dan zelf doen...).
Hosted hoeft niet duur te zijn. Zijn zat bedrijven die voor een 10tje per maand inclusief afkoop belkosten aan maand abonnement hanteren.

Vwb hosted of on premise.., indien je geen verstand hebt van een PBX programmeren, geen weet hebt van E164 nummer formaat, codecs etcetera maakt het niet uit of het minder leuk is om te doen.
Met een hosted PBX heb je meestal support of wiki/documentatie om dingen zelf te kunnen programmeren en hoef je meestal geen rekening te houden hoe je een sip-trunk aanmaakt en deze altijd te laten werken op je PBX.
Als je gebruik maakt van een KPN consumenten lijn icm een Xperiabox wens ik je veel succes…

Je moet in beide gevallen hoe dan ook een toestel hebben, of dat nou een sip client op een pc is, een vast toestel of een DECT toestel. Daar ontkom je niet aan.
Mijn advies is een Yealink T4x/T5x serie in geval van een vast toestel. Voor DECT altijd een Gigaset.
Deze merken worden door veel hosted leveranciers ondersteund evenals on premise PBXen.

Ik zou in dit geval altijd voor hosted gaan.
Een beller die een bezet- in gesprek- of afsluittoon hoort omdat je je on premise PBX niet goed hebt weten in te richten en je netwerk niet in orde hebt is killing voor je organisatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:50

franssie

Save the albatross

Leuk topic. Ik heb het niet nodig maar ik lees met plezier mee.
Zo zie ik bij de beschrijving van de Grandstream het volgende:
Niet geschikt voor routers van providers
Een fysieke PBX centrale zoals de Grandstream UCM6301 dient u nooit met een router van een provider te combineren. Routers van providers beschikken namelijk over SIP ALG, wat conflicteert met de software van de PBX centrale. De Grandstream UCM6301 is dus niet te gebruiken met o.a. de volgende routers:

KPN Experia Box
Ziggo Connect Box, UBEE, Technicolor
XS4ALL FritzBox
Is het dan de bedoeling je modem in bridge stand te zetten?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Elsdeniep
@OutSIdeR Yealink configureren ziet er redelijk begrijpelijk uit. Dus je advies waardeer ik, maar ik ga nog even door met door schade en schande wijs worden.

@franssie dat had ik zelf nog niet ontdekt.
Goed om rekening mee te houden.
En ja, ik wil mijn Ziggo modem bridgen maar dat kan volgens mij niet bij alle Ziggo modems én Ziggo moet er iets voor omzetten in je account (althans: zo was het 2 jaar geleden).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OutSIdeR
Elsdeniep schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 17:16:
@OutSIdeR Yealink configureren ziet er redelijk begrijpelijk uit. Dus je advies waardeer ik, maar ik ga nog even door met door schade en schande wijs worden.

@franssie dat had ik zelf nog niet ontdekt.
Goed om rekening mee te houden.
En ja, ik wil mijn Ziggo modem bridgen maar dat kan volgens mij niet bij alle Ziggo modems én Ziggo moet er iets voor omzetten in je account (althans: zo was het 2 jaar geleden).
Met alleen een yealink toestel ben je er nog niet. Die zul je wel op een PBX moeten aanmelden…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• overcoat
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-10-2024
Leuke vraag.
Snap alleen de usecase niet helemaal.
Als het om één 06 nummer gaat, één voicebericht en een wachtrij, kan je dat toch heel simpel oplossen met een goede voicemailboodschap, discipline om voicemail direct te beantwoorden en een functionaliteit als wisselgesprek of hoe dat tegenwoordig heet.

• Elsdeniep
Dank voor het meedenken.
Volgens mij kan ik met mijn 06-nummer voicemail geen keuzemenu instellen.
Althans, niet bij mijn provider.

Er ontbreekt in de voicemail-settings dus iets dat de functie van keuzemenu (m.b.v. IVR) heeft.
Maar wellicht zie ik iets heel simpels over het hoofd...

• overcoat
Als je beschikbaar bent kun je opnemen, als in gesprek bent een wisselgesprek laten uitvoeren of een voicemailbericht laten klinken. Waarom zou je een keuze willen inbouwen als de keuze beschikbaar dus gesprek of niet beschikbaar en voicemail is.
Maar waarschijnlijk bedoel jij iets anders en begrijp ik je niet goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Elsdeniep schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 19:48:
Dank voor het meedenken.
Volgens mij kan ik met mijn 06-nummer voicemail geen keuzemenu instellen.
Althans, niet bij mijn provider.

Er ontbreekt in de voicemail-settings dus iets dat de functie van keuzemenu (m.b.v. IVR) heeft.
Maar wellicht zie ik iets heel simpels over het hoofd...
Die voicemailsystemen zijn ook simplistisch, en bieden enkel een voicemailbox. Je mag al in je handjes wrijven als je tijdsgestuurd een opnamebericht of een memobericht wilt laten afspelen.

Als je echt voor IVR wilt gaan, dan moet je gaan voor een eigen servertje, of een hosted oplossing. Dat laatste is makkelijker en instelbaar via een webinterface. Zelfs KPN biedt dit voor minimaal MKB'ers. Maar zo zijn er ook tal van andere aanbieders.
Telefoonnummers kan je uiteraard ook wel porteren, al weet ik niet hoe dit voor 06-nummers gaat. Maar een vast geografisch nummer is altijd makkelijker, en vaak heb je keuze uit een aantal zodat je altijd iets makkelijks hebt wat te onthouden is. En het komt ook professioneler over. :)

[ Voor 15% gewijzigd door AW_Bos op 16-02-2024 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elsdeniep
Maar een vast geografisch nummer is altijd makkelijker, en vaak heb je keuze uit een aantal zodat je altijd iets makkelijks hebt wat te onthouden is. En het komt ook professioneler over. :)
@AW_Bos ik heb inderdaad al een 085 VOIP-nummer. Daar wil ik het idee omheen bouwen.
Waarom zou je een keuze willen inbouwen als de keuze beschikbaar dus gesprek of niet beschikbaar en voicemail is.
@overcoat, Reden 1: omdat ik de beller een toets wil laten indrukken. Dan hoeft die beller niet een boodschap in te spreken.
Reden 2: als het goed werkt, wil ik misschien nog wel meer toets-opties toevoegen.

[ Voor 30% gewijzigd door Elsdeniep op 16-02-2024 09:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OutSIdeR
Elsdeniep schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:53:
[...]

@AW_Bos ik heb inderdaad al een 085 VOIP-nummer. Daar wil ik het idee omheen bouwen.

[...]

@overcoat, Reden 1: omdat ik de beller een toets wil laten indrukken. Dan hoeft die beller niet een boodschap in te spreken.
Reden 2: als het goed werkt, wil ik misschien nog wel meer toets-opties toevoegen.
Ken je de reclame van Klaverblad verzekeringen?
Hoe minder opties in een IVR, hoe beter. Je runt vast geen apotheek of een huisartsenpraktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elsdeniep
Mee eens. Reden 1. is voor mij de belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overcoat
Ah, ok. De aanvullende info haalde ik niet uit de startpost. Dan heb je inderdaad meer nodig dan dat wat je mobiele provider standaard biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elsdeniep
Met alleen een yealink toestel ben je er nog niet. Die zul je wel op een PBX moeten aanmelden…
@OutSIdeR dus dan moet ik alsnog aan de slag met FreePBX of Asterix? Daar doet de instructievideo van Yealink dan iets te luchtig over.
Dat valt tegen; ik dacht dat ik een simpele vraag had met bijbehorend antwoord/oplossing.

Intussen naar hosted gekeken, maar voor een tientje per maand lukt dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonheart-03
De yeastar is 2de hands voor 150 euro te krijgen.

De hosted pbx is het verdienmodel - exact wat de yeastar ook is.

De linkus app is gratis. Je moet alleen je eigen poorten instellen. Op de yeastar en openzetten op de router. Dat zijn de ingewikkelde settings die worden gebruikt om je te pushen naar yeastar betaalde client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonheart-03
De yeastar is een freepbx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elsdeniep
Oef! Verwarring alom.
De Yeastar is mijn eigen PBX. Dus geen verdere kosten voor hosted PBX functies.
Linkus account maak ik in de Yeastar.
Poorten en router instellen: dat legt Yeastar redelijk netjes uit.
...pushen naar yeastar betaalde client
Die snap ik niet: bedoel je dat dit de verbinding is met Cheapconnect Voip Trunk?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Elsdeniep
Beste mensen,

Dank voor alle input!

Jullie opmerkingen hebben me geholpen een weloverwogen beslissing te nemen.

Voor nu ga ik kiezen voor een hosted voip service (een week geleden had ik niet kunnen bedenken wat dat is...).
Provider is 10Telecom. Dat was één van de goedkopere aanbieders.

Edit: Alles werkt nu naar grote tevredenheid.
Dashboard van de provider biedt voldoende mogelijkheden om zelf nog wat te spelen.
Compliment voor de mensen van 10Telecom (als dat hier mag).
Topic mag gesloten worden w.m.b.

[ Voor 27% gewijzigd door Elsdeniep op 22-02-2024 17:23 . Reden: Keuzemenu is operationeel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbrandb
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-03-2024
https://10telecom.nl/kenn...mmunicatie-bij-10telecom/

Ook IVR is met AI te bedienen ipv toets 1 voor... toets 2 voor bij 10Telecom. Op deze manier worden de gesprekken nog efficiënter gerouteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elsdeniep
Handig. Ik zal het in gedachten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amrish1987
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16-11-2024
Voor mijn startende onderneming wil ik overstappen van mobiel naar VOIP (het liefst hosted)
De setting is als volgt.

Compagnon en ik zijn momenteel mobiel afzonderlijk bereikbaar voor klanten. Volgende week start een stagaire en willen wij ook beschikbaar maken voor klanten. Ik wil een mobiele telefonie abonnement afsluiten maar dan zijn wij op 3 afzonderlijke mobiele nrs bereikbaar. Het idee is om juist een vast nummer te creeren met een keuzemenu en dan alledrie zichtbaar te krijgen dat er wordt/is gebeld naar ons bedrijf, wie het telefoontje heeft aangenomen en hoe lang het gesprek was.

Is dit met een hosted/online oplossing te realiseren? zo ja. wat zou dan de beste prijs/kwaliteit verhouding zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scylla90
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-12-2024
Vast goed bedoeld, maar dit neigt nogal naar spam.

[ Voor 80% gewijzigd door rens-br op 19-03-2024 13:35 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.