Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-05 15:25
Meldingen van Flitsmeister worden afgespeeld via het telefoon oortje van mijn telefoon i.p.v. de speaker. Hierdoor zijn meldingen niet te horen.
Ik heb de verschillende instellingen al geprobeerd maar niets helpt. Ik ben op zoek naar de juiste instellingen voor mijn telefoon om de meldingen goed te laten afspelen.
Mijn telefoon is verbonden via bluetooth. Als ik radio luister dan is dit probleem.
Als ik in de auto muziek luister van Spotify via bluetooth op de telefoon dan speelt het probleem niet en gaan de meldingen van Flitsmeister door de speakers van de auto.
Als ik de bluetooth connectie tussen telefoon en auto verbreek dan gaan de meldingen van Flitsmeister over de speaker van de telefoon, dus dat gaat goed.

De combi radio van auto + verbonden met bluetooth geeft dus de fout.

Het volume veranderen van Flitsmeister helpt niet.
HSP bluetooth profiel werkt wel maar dan komt de melding binnen als telefoongesprek.
Geluidskanaal automatisch/alarm of media maakt geen verschil.
Forceer telefoonspeaker aan/uit maakt geen verschil
Toegang tot 'niet storen' staat aan.

Laatste versie van Flitsmeister is geïnstalleerd en Android 14 + One UI 6.0

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:11
Flitsmeister heeft de mogelijkheid om met vertraging geluid af te spelen. Aangezien het goed gaat met Spotify aan verwacht ik dat er een vertraging is in het openen van de verbinding via bluetooth op andere momenten. Dus dat zou ik testen.

Workaround is naast Spotify ook radio te luisteren via de telefoon, dan heb je altijd een actieve open connectie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:18
Bij mij werkt het ook alleen via HSP, maar dat is toch geen probleem? Het is niet alsof je bij elke melding handmatig de telefoon op hoeft te nemen, dat gebeurt bij mij in elk geval automatisch.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhiteHwk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:40
Bij mij werkt het met de standaard instellingen van flitsmeister. Alleen ik gebruik een bixby routine die de app opend als mijn telefoon verbonden is met de auto.

Ook heb ik ingesteld dat de app verbonden moet zijn met mijn autoradio in instellingen van flitsmeister.
Ik gebruik ome ui 6
Op welk toestel heb je dit? Het zou de batterij bespaar instellingen kunnen zijn dan doet de app het niet goed