Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorn074
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
.

[ Voor 99% gewijzigd door bjorn074 op 13-02-2024 19:12 ]

Beste antwoord (via bjorn074 op 13-02-2024 19:11)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

bjorn074 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 18:47:
Goedenavond,

Ongeveer een week geleden heb ik een logitech g213 keyboard gekocht via marktplaats. Nu ondervind ik een probleem met het toetsenbord. Wanneer ik het aansluiten op de computer lijkt er geen verbinding te zijn. Wel gaat de RGB branden, maar wanneer ik begin te typen gebeurd er niks. Ik heb geprobeerd om drivers te downloaden maar te vergeefs, ook heb ik het toetsenbord op een andere pc geprobeerd. Maar ook hier weer het zelfde probleem. Ik hoop dat iemand mij kan helpen dit te fixen.

groeten Bjorn
Als het toetsenbord ook niet in G Hub verschijnt, heeft het apparaat gewoon geen verbinding met de PC, dan lijkt het me een kabelbreuk. Contact opnemen met de verkoper is dan de beste optie, maar waarschijnlijk geeft die niet meer thuis.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:00
@bjorn074
Tja, ik gok dat je nu weet waarom hij op marktplaats te koop stond...
Dus zou contact opnemen met de verkoper. Ik gok dat ik het antwoord al weet.

Wees dus verstandig en koop gewoon lekker een nieuw toetsenbord met garantie bij een betrouwbare webwinkel.

PS; Een goed kwalitatief toetsenbord gaat echt jaren mee. Zelf heb ik een corsair K95 die destijds 150 euro kosten. Inmiddels 5 jaar oud en typt nog perfect. Maar voor 60 euro heb je ook een prima toetsenbord.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

bjorn074 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 18:47:
Goedenavond,

Ongeveer een week geleden heb ik een logitech g213 keyboard gekocht via marktplaats. Nu ondervind ik een probleem met het toetsenbord. Wanneer ik het aansluiten op de computer lijkt er geen verbinding te zijn. Wel gaat de RGB branden, maar wanneer ik begin te typen gebeurd er niks. Ik heb geprobeerd om drivers te downloaden maar te vergeefs, ook heb ik het toetsenbord op een andere pc geprobeerd. Maar ook hier weer het zelfde probleem. Ik hoop dat iemand mij kan helpen dit te fixen.

groeten Bjorn
Als het toetsenbord ook niet in G Hub verschijnt, heeft het apparaat gewoon geen verbinding met de PC, dan lijkt het me een kabelbreuk. Contact opnemen met de verkoper is dan de beste optie, maar waarschijnlijk geeft die niet meer thuis.