Ik heb 10 jaar geleden een HP elitebook gekocht die het nu nog steeds doet. Hij is nu wel echt aan vervanging toe en ik zoek een handzame laptop die weer lange tijd mee gaat. Ik heb taken die ik nu thuis op de desktop doe maar die wil ik ook op locatie kunnen uitvoeren. Ik zoek dus een zakelijke uitstraling.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga hem gebruiken voor office, internet, wat photoshop, boekhouding (numpad), videomapping, sketchup (niet perse renderern) en een nog te kiezen cad programma (fusion 360 oid). Misschien een lichte game zoals age of empires
Wat is je budget?
700-1500
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, meestal wel met de auto daarom ik zat te denken aan maximaal 15,6 inch.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Sketchup schrijft een discrete videokaart voor daarom kom ik op de volgende Lenovo: https://tweakers.net/pric...82y80025mh/specificaties/ Deze heeft helaas niet veel reviews. Josh tech zegt op YT dat je beter de zenbook 14x kan nemen maar die is in de EU een stukje duurder.
Ik hou van kwaliteit dus HP, ASUS, Lenovo. Apple denk ik nog over maar ben wel een beetje een windows fanboy hou er van om wat te kunnen tweaken.
Zie ik een systeem over het hoofd of is de Lenovo de beste keuze?
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga hem gebruiken voor office, internet, wat photoshop, boekhouding (numpad), videomapping, sketchup (niet perse renderern) en een nog te kiezen cad programma (fusion 360 oid). Misschien een lichte game zoals age of empires
Wat is je budget?
700-1500
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, meestal wel met de auto daarom ik zat te denken aan maximaal 15,6 inch.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Sketchup schrijft een discrete videokaart voor daarom kom ik op de volgende Lenovo: https://tweakers.net/pric...82y80025mh/specificaties/ Deze heeft helaas niet veel reviews. Josh tech zegt op YT dat je beter de zenbook 14x kan nemen maar die is in de EU een stukje duurder.
Ik hou van kwaliteit dus HP, ASUS, Lenovo. Apple denk ik nog over maar ben wel een beetje een windows fanboy hou er van om wat te kunnen tweaken.
Zie ik een systeem over het hoofd of is de Lenovo de beste keuze?