Chello internet was weer eens ontzettend traag(o kb/s), dus wij naar de Winkel.... Er was geen algemene storing dus daar kon het niet aan liggen. Toen gaf de jongeheer een paar dingen waar het aan kon liggen. Ik moest de Modem (terrayon) even een minuut van de stroom halen en dan weer aanzetten(dit was dus eigenlijk de oplossing).
Daarna zei hij dat het internet ook traag kan worden als je buren een netwerk(proxyserver) hebben met daaran bijvoorbeeld kazaa edonkey etc die constant staat te downloaden. Nu maakte hij mij wijs dat ze bij Chello direct kunnen zien of je in windows proxyserver draait. Is dit waar??? (ik deed natuurlijk of mijn neus bloedde, omdat wij zelf ook zo'n leuk netwerkje hebben, wat de installateur(van Chello) ons zelf aanbeveelde!!)
Nu hebben wij winroute lite 4.1 dus kunnen ze dat zo herkennen???
Daarna zei hij dat het internet ook traag kan worden als je buren een netwerk(proxyserver) hebben met daaran bijvoorbeeld kazaa edonkey etc die constant staat te downloaden. Nu maakte hij mij wijs dat ze bij Chello direct kunnen zien of je in windows proxyserver draait. Is dit waar??? (ik deed natuurlijk of mijn neus bloedde, omdat wij zelf ook zo'n leuk netwerkje hebben, wat de installateur(van Chello) ons zelf aanbeveelde!!)
Nu hebben wij winroute lite 4.1 dus kunnen ze dat zo herkennen???