Ik heb ADSL van planet en nou wil ik een CS server maken voor met een paar vrienden. Het is me al een keer gelukt alleen weet ik niet meer hoe
Dus nou is mijn vraag hoe? en nou heb ik een IP gekregen van plant gekregen en dat is zoiets 61.831.201.36 maar moet daar dan niet iets achter bijv 27010 ofzo.
61.831.201.36:27015
je had een probleem met de port, maar ik d8 altijd dat die zo was standaard 27015, en anders moet je ff goed kijken als je de server start want je kunt het zien staan.
je had een probleem met de port, maar ik d8 altijd dat die zo was standaard 27015, en anders moet je ff goed kijken als je de server start want je kunt het zien staan.
Eerst moet je je ip weten. Dat krijg je door start->run->command->ipconfig te doen... daar staat dan je ipadres.
Die moet je aan je matties geven.
Dan start jij cs op, multiplayer, internet games, create game(oid), dan begin je de game, en dan moeten je matties dat ip invullen door add server onder multiplayer->internetgames te doen en dan werkt het.
Port is standaard niet noodzakelijk.
Dan start jij cs op, multiplayer, internet games, create game(oid), dan begin je de game, en dan moeten je matties dat ip invullen door add server onder multiplayer->internetgames te doen en dan werkt het.
Verwijderd
He echt super bedankt het werkt en het is echt super lagguh. Nu kanvik al die dingen veradere, gravity en dat soort dingenOp zaterdag 08 september 2001 13:39 schreef JeanLucPicard het volgende:
Eerst moet je je ip weten. Dat krijg je door start->run->command->ipconfig te doen... daar staat dan je ipadres.