In een webhsop die ik gebouwd heb, werk ik met WooCommerce. Die shop werkt op zich prima (misschien wat traag maar das een andere zaak) totdat iemand is ingelogd. Dan wordt de BTW namelijk nog een keer bovenop de incl BTW-prijs gerekend. Heeft iemand dit probleem ook gehad? En zo ja; wat was de oplossing? Want ik heb alles gedaan zoals in de handleiding staat en wat er te vinden is op t net, maar niets werkt. Wordt er gek van!
Relevante software en hardware die ik gebruik
Laatste versie van WordPress, laatste versie van Salient template en Woocommerce
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb WooCommerce al gevraagd maar die helpen alleen mensen die een betaalde (extra) plugin hebben aangeschaft. Blijkbaar ben je niet interessant genoeg als je alleen genoeg hebt aan de gratis WOoCommerce basis plugin.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Laatste versie van WordPress, laatste versie van Salient template en Woocommerce
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb WooCommerce al gevraagd maar die helpen alleen mensen die een betaalde (extra) plugin hebben aangeschaft. Blijkbaar ben je niet interessant genoeg als je alleen genoeg hebt aan de gratis WOoCommerce basis plugin.