Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealther
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-04 00:24
De meesten zullen afgelopen maanden vast wel gemerkt hebben dat meeliften op vrienden/familie met netflix wat moeilijker is geworden. Netflix herkent Tv's waardoor buiten het huishouden van de hoofdgebruiker deze niet gebruikt kunnen worden..
Makkelijke oplossing chromecast en met je telefoon naar de chromecast streamen.
Tot gisteren, toen opende ik netflix op mijn telefoon en het was tijd voor een 'ow crap' moment. :'(
"Je apparaat maakt geen deel uit van het Netflix-huishouden voor dit account"

Heeft netflix een verandering de afgelopen week doorgevoerd of heb ik iets gemist?
Wat zijn jullie ervaringen/oplossingen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Andreas92
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-06 08:00
Betaalde oplossing: Lid toevoegen voor € 3,99.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LTwinter
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 28-05 12:54
Niet betaalde oplossing: Netflix wegdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Een Mini PC met Windows aan je TV hangen. Netflix in de browser en de Netflix app in de microsoft store werken nog zonder melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:43
Als ik vanaf mijn telefoon stream naar mijn chromecast (niet google tv) werkt het ook nog wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:35
Hier kwam ik ook afgelopen vrijdag achter. Ben zondag naar m’n ouders geweest (Netflix ‘thuis’ adres) en daar verbonden met de wifi. Middels de wifi daar deed Netflix het weer, bij mij thuis/zonder wifi niet.

Tot vanochtend, voor nu werkt het bij mij thuis ook weer middels de app op telefoon/casten.

Ik heb gelezen dat je 1x per 31 dagen moet verbinden met het ‘thuis’ netwerk, wellicht dat hij ‘t daarom nu weer doet.

[ Voor 17% gewijzigd door Exterminator op 13-02-2024 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealther
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-04 00:24
Exterminator schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 15:06:
Hier kwam ik ook afgelopen vrijdag achter. Ben zondag naar m’n ouders geweest (Netflix ‘thuis’ adres) en daar verbonden met de wifi. Middels de wifi daar deed Netflix het weer, bij mij thuis/zonder wifi niet.

Tot vanochtend, voor nu werkt het bij mij thuis ook weer middels de app op telefoon/casten.

Ik heb gelezen dat je 1x per 31 dagen moet verbinden met het ‘thuis’ netwerk, wellicht dat hij ‘t daarom nu weer doet.
Raar want m'n telefoon is waarschijnlijk afgelopen zomer voor het laatst bij dat netwerk geweest.

Dit vind ik ook een bijzondere gesprek met netflix, wat ik vond op reddit:
2 houses netflix
Snap niet goed hoe je dit zou moeten instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:55

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Soms zijn aanpassingen van de voorwaarden vervelend, maar geen eigen topic waardig.

Dit kan prima verder in Netflix Nederland en België - Deel 2

Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.