Ik zoek een?
Speaker om buiten te kunnen gebruiken bij een drankstand.
Wat is je budget?
Zo weinig mogelijk uiteraard, maar het doel is belangrijker dan het budget.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Buiten te zetten bij een drankstand, om feestmuziek te spelen. Er is geen stroom beschikbaar, dus een goede batterijduur is wenselijk. Tevens zou het tof zijn als deze vrij "luid" kan, dus genoeg vermogen heeft. Een bluetooth functie is wenselijk, maar dat zal elke luidspreker wel hebben tegenwoordig?
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik vind wel luidsprekers, maar ik heb te weinig verstand van deze materie om in te schatten wat genoeg vermogen heeft of wat een goede koop is. In de pricewatch vind ik ook niet meteen iets, maar misschien zoek ik op een verkeerde term.
Welke vragen heb je hier nog over?
Het dient wel degelijk over een makkelijk te verplaatsen speaker te gaan.
Elke vorm van feedback wordt uiteraard stevig geapprecieerd.
Speaker om buiten te kunnen gebruiken bij een drankstand.
Wat is je budget?
Zo weinig mogelijk uiteraard, maar het doel is belangrijker dan het budget.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Buiten te zetten bij een drankstand, om feestmuziek te spelen. Er is geen stroom beschikbaar, dus een goede batterijduur is wenselijk. Tevens zou het tof zijn als deze vrij "luid" kan, dus genoeg vermogen heeft. Een bluetooth functie is wenselijk, maar dat zal elke luidspreker wel hebben tegenwoordig?
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik vind wel luidsprekers, maar ik heb te weinig verstand van deze materie om in te schatten wat genoeg vermogen heeft of wat een goede koop is. In de pricewatch vind ik ook niet meteen iets, maar misschien zoek ik op een verkeerde term.
Welke vragen heb je hier nog over?
Het dient wel degelijk over een makkelijk te verplaatsen speaker te gaan.
Elke vorm van feedback wordt uiteraard stevig geapprecieerd.
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT