Bluetooth speaker met goed vermogen en batterijduur

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 28-05 16:21
Ik zoek een?
Speaker om buiten te kunnen gebruiken bij een drankstand.

Wat is je budget?
Zo weinig mogelijk uiteraard, maar het doel is belangrijker dan het budget.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Buiten te zetten bij een drankstand, om feestmuziek te spelen. Er is geen stroom beschikbaar, dus een goede batterijduur is wenselijk. Tevens zou het tof zijn als deze vrij "luid" kan, dus genoeg vermogen heeft. Een bluetooth functie is wenselijk, maar dat zal elke luidspreker wel hebben tegenwoordig?

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik vind wel luidsprekers, maar ik heb te weinig verstand van deze materie om in te schatten wat genoeg vermogen heeft of wat een goede koop is. In de pricewatch vind ik ook niet meteen iets, maar misschien zoek ik op een verkeerde term.

Welke vragen heb je hier nog over?
Het dient wel degelijk over een makkelijk te verplaatsen speaker te gaan.

Elke vorm van feedback wordt uiteraard stevig geapprecieerd.

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Beste antwoord (via Tricolores op 04-03-2024 09:48)

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:06
Maar aangezien ons jouw doel niet helemaal duidelijk is.. is het voor ons ook gokken toch?
Ik zou zeggen. Koop zo'n JBL 310 (nee ik heb geen aandelen) probeer hem thuis, dan heb je een idee en kun je hem altijd terugsturen als het niet bevalt. Maar dan heb je vanaf dat punt ook wel een referentiepunt.
Want nu heb noch jij, noch wij een idee hoe we je verder kunnen helpen.
We kunnen je een heel PA systeem gaan aanraden maar dat is mogelijk overkill..

*sowieso

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:07

Tazzios

..

Wat heb je al gevonden waarom voldeed die (net) niet?
Formaat?
Budget?

Zoek je zoiets?
https://www.maxiaxi.com/v...eadset-800w/?gad_source=5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
Wat heb je zelf al gevonden? Je geeft aan dat je wel luidsprekers vind maar niet waarom deze wel of niet goed zijn?
Op het werk (met uitjes) gebruiken wij een partybox van JBL. De JBL 310 om precies te zijn.
Die gaat al hard zat om lekker buiten te hebben bij een feestje en gaat ook prima lang mee (zeker een uur of 3)

https://www.jbl.nl/party-speakers/

Maar ik vind je hele omschrijving behoorlijk vaag.
Je zegt "Een goede batterijduur is wenselijk" .. maar wat vind jij een goede batterijduur. Beschrijf wat je zoekt, hoe lang moet het mee gaan?

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
@Tazzios @DonJunior Het is inderdaad een partyspeaker die ik zoek, dat is een term die me blijkbaar ontgaan is.

Ik zoek dus vooral gebruikerservaringen. Welke zijn "goed genoeg" voor het doel dat ik voor ogen heb?

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
Ik heb bijvoorbeeld geen idee hoeveel "watt" ik nodig zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:07

Tazzios

..

Tricolores schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 08:28:
Ik heb bijvoorbeeld geen idee hoeveel "watt" ik nodig zou hebben.
dan zoek je op "boxen hoeveel watt heb ik nodig"

en kom je dit of een van de vele andere artikelen die het uitleggen tegen.
https://www.bax-shop.nl/b...ver-speakers-en-vermogen/

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
Maar aangezien ons jouw doel niet helemaal duidelijk is.. is het voor ons ook gokken toch?
Ik zou zeggen. Koop zo'n JBL 310 (nee ik heb geen aandelen) probeer hem thuis, dan heb je een idee en kun je hem altijd terugsturen als het niet bevalt. Maar dan heb je vanaf dat punt ook wel een referentiepunt.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02:00
Je ziet ook de Teufel ROCKSTER regelmatig bij evenementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draak42
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:59
Je zou ook de Tribit Stormbox Blast kunnen overwegen. Deze is iets kleiner dan de JBL Partybox maar heeft nog steeds prima geluid en voldoende volume. Deze heb ik zelf en de accu gaat makkelijk een hele dag mee (wel afhankelijk van je volume natuurlijk). Ik heb deze toen gekozen vanwege het relatief compactere formaat dan de Partyboxen.

Oost west 127.0.0.1 best

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricolores
DonJunior schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:07:
Het is uiteindelijk een JBL geworden, de 110. Lijkt goed te voldoen. Bedankt aan iedereen voor de input.

Pagina: 1