Ik kom er helaas niet uit en heb al wat verkeerd materiaal besteld.
Wij hebben in onze woning schakelmateriaal van JUNG AS-500 serie.
Van deze serie wil ik daarom ook de afdekplaatjes voor de UTP connectoren bestellen, met schuifklepje.
Deze zijn zogenoemd 'modulair jack'.
De JUNG A1569-1WEWW.
Helaas heeft JUNG geen standaard inbouwplaatje met UTP geschikt voor dit afdekplaatje.
Nu ben ik zo ver gekomen dat ik een excel lijst van JUNG heb waarop 100 verschillende soorten modulair jacks staan vermeld: https://www.jung.de/nl/4276/service/modular-jack-assistent/
Maargoed, hoe nu verder. Welke zou ik moeten hebben voor CAT 6 aansluiting?
En hoe monteer je zo'n modulair jack aan de JUNG A1569-1WEWW montageplaat? Heeft een modulair jack een mechanisme dat automatisch vastklikt?
Bedankt!
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/njnm5NnjmZCFxzuOnYEWMsC3.webp?f=user_large)
Achterkant afdekplaatje:
:strip_exif()/f/image/wd0snugexoWkMePz1hgYzX4Q.jpg?f=fotoalbum_large)
Wij hebben in onze woning schakelmateriaal van JUNG AS-500 serie.
Van deze serie wil ik daarom ook de afdekplaatjes voor de UTP connectoren bestellen, met schuifklepje.
Deze zijn zogenoemd 'modulair jack'.
De JUNG A1569-1WEWW.
Helaas heeft JUNG geen standaard inbouwplaatje met UTP geschikt voor dit afdekplaatje.
Nu ben ik zo ver gekomen dat ik een excel lijst van JUNG heb waarop 100 verschillende soorten modulair jacks staan vermeld: https://www.jung.de/nl/4276/service/modular-jack-assistent/
Maargoed, hoe nu verder. Welke zou ik moeten hebben voor CAT 6 aansluiting?
En hoe monteer je zo'n modulair jack aan de JUNG A1569-1WEWW montageplaat? Heeft een modulair jack een mechanisme dat automatisch vastklikt?
Bedankt!
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/njnm5NnjmZCFxzuOnYEWMsC3.webp?f=user_large)
Achterkant afdekplaatje:
:strip_exif()/f/image/wd0snugexoWkMePz1hgYzX4Q.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CUflSAz6nZDdticBxZvAR0Iw.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 31% gewijzigd door Draakje5 op 12-02-2024 21:50 ]