Hallo tweakers!
90% van mijn wifi devices bevinden zich op de begane grond. Zodoende besloot ik vorige maand mijn oude UAP AC Pro te verplaatsen naar zolder, en beneden een U6 Pro te plaatsen, om zo ook de connectiesnelheid te bevorderen icm glasvezel. De oude accesspoint heb ik daarna factory default gezet, en opnieuw toegevoegd.
Ondanks dat mij U6 Pro op de begane grond staat, samen met 90% van alle wifi devices, gaan ze toch allemaal naar mijn AC pro op zolder, terwijl de verbinding daarmee slechter en langzamer is.
Ik ervaar, voornamelijk met Sonos sinds de upgrade naar de U6 Pro diverse verstoringen, vandaar dat ik was gaan zoeken naar de oorzaak.
Hoe in vredesnaam kan dit?
:fill(white):strip_exif()/f/image/2VmTdGICFfSwaw56RyHscszV.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/G7BNNWgGJq6mHJVdfeU3k4kH.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/GGPKJzpMwexcPKcZBAxCdhbH.png?f=user_large)
Config U6:
:fill(white):strip_exif()/f/image/Cd82w0MsOoas9niEvhHatO5q.png?f=user_large)
Config AC Pro:
90% van mijn wifi devices bevinden zich op de begane grond. Zodoende besloot ik vorige maand mijn oude UAP AC Pro te verplaatsen naar zolder, en beneden een U6 Pro te plaatsen, om zo ook de connectiesnelheid te bevorderen icm glasvezel. De oude accesspoint heb ik daarna factory default gezet, en opnieuw toegevoegd.
Ondanks dat mij U6 Pro op de begane grond staat, samen met 90% van alle wifi devices, gaan ze toch allemaal naar mijn AC pro op zolder, terwijl de verbinding daarmee slechter en langzamer is.
Ik ervaar, voornamelijk met Sonos sinds de upgrade naar de U6 Pro diverse verstoringen, vandaar dat ik was gaan zoeken naar de oorzaak.
Hoe in vredesnaam kan dit?
:fill(white):strip_exif()/f/image/2VmTdGICFfSwaw56RyHscszV.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/G7BNNWgGJq6mHJVdfeU3k4kH.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/GGPKJzpMwexcPKcZBAxCdhbH.png?f=user_large)
Config U6:
:fill(white):strip_exif()/f/image/Cd82w0MsOoas9niEvhHatO5q.png?f=user_large)
Config AC Pro:
:fill(white):strip_exif()/f/image/Yx6qZHRNiHqcBl5XEWQSSFcB.png?f=user_large)