Google Hub; boodschappenlijst / Keep werken niet meer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royduin
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:30
Ik heb een Google Hub op het aanrecht staan en met de spreuk; "zet x op de boodschappenlijst" werd altijd een lijstje gevuld op https://shoppinglist.google.com. Al enige tijd kwam er een melding over dat ze naar Google Keep gaan migreren; prima. Na de migratie; integratie stuk. Ik krijg nu als reactie: "Sorry, er was een probleem bij het lezen van je boodschappenlijst. Probeer het later opnieuw".

In de instellingen van de Google Home app is een kopje "Notities en lijsten" te vinden, daaronder ook maar 1 optie; Google Keep. Aantal keer geswitched maar geen effect. Vandaag weer verder op onderzoek uit maar wanneer ik daar nu op klik krijg ik een "403 Je hebt geen toegang tot deze pagina" melding.

Wat kan ik nog proberen?

Zijn er alternatieven? Ik begreep dat Google alle externe todolist apps blokkeert, heb Home Assistant draaien met daarin todolist opties maar dan moet mijn spraak vanaf de Google Hub daarheen?

Beste antwoord (via royduin op 13-02-2024 08:00)

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:50
Zoek eens op "google hub boodschappenlijst keep tweakers.net" staat vol met soortgelijke issues ;)

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:50
Zoek eens op "google hub boodschappenlijst keep tweakers.net" staat vol met soortgelijke issues ;)

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV