Touchscreen beeldscherm met tv-functionaliteit

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiebeBosch
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-01 22:09
Mijn vraag

Voor op kantoor wil ik graag een touchscreen beeldscherm aanschaffen. Dit om (al dan niet samen met klanten) aan concepten te kunnen werken. Echter op kantoor hebben we ook een logeerbed waar medewerker, schoonouders etc indien nodig gebruik van kunnen maken. Daarom vroeg ik me af: bestaan er ook touchscreen beeldschermen met ingebouwde tv-tuner? Ik heb op kantoor glasvezel van Odido en daar ook maar gelijk een tv-abo bij gedaan, precies om deze reden. Maar op het gebied van beeldschermen vraag ik me dus af of de combinatie toucscreen + tv wel bestaat. Of ben ik dan voor tv aangewezen op een Chromecast, Apple TV of anderszins?

Thanks!
Siebe

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:26

franssie

Save the albatross

Ik heb geen idee hoe TV via Odibo glas gaat, maar krijg je er geen ontvanger (mediabox/tvbox) bij? Dan is het gewoon een kwestie van een touchmonitor met ingebouwde luidsprekers en een HDMI kabeltje?

[ Voor 3% gewijzigd door franssie op 12-02-2024 12:59 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SiebeBosch
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-01 22:09
franssie schreef op maandag 12 februari 2024 @ 12:57:
Ik heb geen idee hoe TV via Odibo glas gaat, maar krijg je er geen ontvanger (mediabox/tvbox) bij? Dan is het gewoon een kwestie van een touchmonitor met ingebouwde luidsprekers en een HDMI kabeltje?
Goed punt! Ik heb er inderdaad een boxje bij gekregen met daarin een adapter en een HDMI-kabel. Dat zal het dan waarschijnlijk gewoon zijn. Dank!