Hoi hoi,
Na de nodige uren er ingestoken te hebben probeer ik het nu hier. Met excuses als dit al eens gevraagd is.
Family Link werkte tot een maand of 3 geleden geheel naar wens. Nu dus het euvel dat wij geen meldingen of mails meer krijgen van google wanneer een kind iets wil installeren of iets wil betalen. De kids vragen het wel aan en er staat ook dat er een melding naar de ouders verstuurd is. Daar blijft het dan ook bij.
Wat al geprobeerd:
1) Alle instellingen van Family Link gecheckt en alle meldingen staan op aan
2) Zowel met ouderaccount als gezinshoofd account ingelogd en geprobeerd. (Geen verschillen in opties)
3) Tot in den treure verzoeken van uit kids laten sturen.
4) Via google al gezocht voor oplossingen maar helaas
Ik gebruik windows 10 en heb alles gechecked zowel via pc als via telefoon
Mocht je meer info nodig hebben, vraag!
Met groeten, een wanhopig papa gevalletje.
Na de nodige uren er ingestoken te hebben probeer ik het nu hier. Met excuses als dit al eens gevraagd is.
Family Link werkte tot een maand of 3 geleden geheel naar wens. Nu dus het euvel dat wij geen meldingen of mails meer krijgen van google wanneer een kind iets wil installeren of iets wil betalen. De kids vragen het wel aan en er staat ook dat er een melding naar de ouders verstuurd is. Daar blijft het dan ook bij.
Wat al geprobeerd:
1) Alle instellingen van Family Link gecheckt en alle meldingen staan op aan
2) Zowel met ouderaccount als gezinshoofd account ingelogd en geprobeerd. (Geen verschillen in opties)
3) Tot in den treure verzoeken van uit kids laten sturen.
4) Via google al gezocht voor oplossingen maar helaas
Ik gebruik windows 10 en heb alles gechecked zowel via pc als via telefoon
Mocht je meer info nodig hebben, vraag!
Met groeten, een wanhopig papa gevalletje.