Ik heb per ongeluk een foutief product besteld. De levertijd is 4-6 weken. 30 minuten na het plaatsen heb ik gekeken of ik het kon annuleren. De website van de winkel gaf aan dat dit niet mogelijk is want het 'proces' is al inwerking gezet. Daarop heb ik via mail contact gezocht, waar ik hetzelfde antwoord terug kreeg. Gezien aan dit product behoorlijke retourneer kosten zijn verbonden door de afmetingen, wil ik het gewoon annuleren voor het überhaupt verzonden is.
Wat zegt het recht hierover...? Merk dat je bijna bij alle webwinkels tegenwoordig niet meer gewoon een bestelling kan annuleren. Je kan het alleen maar retourneren.
Optie die ik enkel geloof ik heb is, dat wanneer de bezorger aan de deur komt ik het pakket niet aanneem. Alleen wanneer ik niet thuis ben en de buren het wel aannemen heb ik een probleem...
Wat zegt het recht hierover...? Merk dat je bijna bij alle webwinkels tegenwoordig niet meer gewoon een bestelling kan annuleren. Je kan het alleen maar retourneren.
Optie die ik enkel geloof ik heb is, dat wanneer de bezorger aan de deur komt ik het pakket niet aanneem. Alleen wanneer ik niet thuis ben en de buren het wel aannemen heb ik een probleem...