Hoi allemaal,
Ik wil graag in een nis in mijn keuken één of twee zigbee ledstrips plaatsen (geen merkvoorkeur, liefst zo betaalbaar mogelijk) die compatible zijn met Tradfri.
:strip_exif()/f/image/7yA1S9ExxaIWAv0OUS8NdUha.jpg?f=fotoalbum_large)
Na inlezen blijkt dat aansluiten van een ledstrip altijd middels een transformator moet die vaak gecombineerd met stekker wordt ter voeding.
Ik wil graag dat beide ledstrips schakelbaar zijn, en dan ik de kabels en eventuele trafos uit het zicht kan werken.
Concreet ben ik op zoek naar de volgende hulp:
Ik wil graag in een nis in mijn keuken één of twee zigbee ledstrips plaatsen (geen merkvoorkeur, liefst zo betaalbaar mogelijk) die compatible zijn met Tradfri.
:strip_exif()/f/image/7yA1S9ExxaIWAv0OUS8NdUha.jpg?f=fotoalbum_large)
- Ledstrip 1 moet komen in het plafond middels een profiel
- Ledstrip 2 komt in een dikke wandplank middels profiel. Halverwege de nis. Nog te plaatsen
Na inlezen blijkt dat aansluiten van een ledstrip altijd middels een transformator moet die vaak gecombineerd met stekker wordt ter voeding.
Ik wil graag dat beide ledstrips schakelbaar zijn, en dan ik de kabels en eventuele trafos uit het zicht kan werken.
Concreet ben ik op zoek naar de volgende hulp:
- Welke strips van 1 meter per stuk zijn hier geschikt voor?
- Op welke manier/met welke bekabeling kan ik deze ledstrips toch onzichtbaar aansluiten en schakelbaar houden, gegeven mijn huidige setup? Betekent dat zagen in mijn verlaagd plafond en opnieuw stucen?