Welke Soundbar - Philips TV - BluRay speler

Pagina: 1
Acties:
  • 384 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robo4112
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 12-02-2024
Ik ben geen TV-Audio expert, en zoek wat informatie en advies.

Ik heb een Philips TV met vrije HDMI ARC aansluiting.
Ik zoek een goede, betaalbare (250-400 EUR)Soundbar om het geluid van de TV af te spelen, evt. met draadloos aangesloten subwoofer.
Ook wil ik radio en spotify van iphone direkt naar de Soundbar afspelen (Wifi? Airplay? Bluetooth?)

Mijn DVD-Bluray speler, hangt nu direkt via HDMI aan de TV. Als ik alleen een CD afspeel moet dus ook de TV aan staan voor het doorsturen van het geluid, als ik een soundbar aan de TV hang.

Wat is gebruikelijker en beter: alle apparaten aan de soundbar hangen en een hdmi naar de TV voor beeld of alle apparaten via HDMI aan de TV en een kabel naar de Soundbar voor geluid?

Welke Soundbars zijn goede kwaliteit, nog betaalbaar (250-400 EUR) en hebben de funktionaliteit om vanaf Iphone geluid te streamen (wat is de beste verbindin, wifi, bluetooth of airplay). Is een sonos of bose, werkelijk veel beter dan een philips soundbar? Is het handig om bij een philips TV ook een philips soundbar te nemen, of maakt dat niet uit.

Is het mogelijk om geluid van de Bluray/CD speler met aparte kabel naar soundbar te sturen, en met aparte HDMI alleen beeld naar de TV, of krijg je dan synchronisatie problemen (dan hoeft de TV niet aan te staan als ik een CD speel).

Ik hoop dat iemand wat informatie en advies heeft, bij voorbaat, alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die je jou zeker kan helpen is @FeaR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@robo4112 Aankoopadvies doen we in BGK; je topic is bij deze daarheen verplaatst. Veel vragen zijn mijns inziens redelijk basic. Een beetje Googlen moet die toch wel kunnen beantwoorden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:46

FeaR

In GoT we trust

-

[ Voor 117% gewijzigd door FeaR op 19-02-2024 05:10 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:46

FeaR

In GoT we trust

Hit and Run :X

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.