Ik wil jullie vragen, als je een bod doet op een product en daarna verkoper stuurt een bericht met zijn eigen bedrag “€xxx hebben we deal” en ik accepteer de tegenbod van de verkoper en ik stuur gelijk mijn gegevens en daarna bijna 4 dagen stil. Hebben we overeenkomst?
Ach ja, dat is online wel vaker het geval. Veel mensen vinden het leuk om te onderhandelen en dan niets meer laten horen. Je schiet er niets mee op om je er druk over te maken.
Het gaat om deze advertentie Microkid, is het mogelijk om even minuutje te kijken in DM’s als je tijd hebt. Bedankt 🙏
v&a aangeboden: Intel Core i5-10600K Boxed
v&a aangeboden: Intel Core i5-10600K Boxed
Wat ik zelf denk is, omdat hij ook moederbord verkoopt, na dat hij mij de tegenbod heeft gestuurd, krijg hij bericht van een andere potentiële koper om beide over te nemen dus moederbord en CPU en hij dacht zo van als ik CPU verkoop aan cem dan heb ik moederbord en heb ik geen zin dacht hij dus hij koos de volgende koper die allebei overneemt en cem dan? Met cem heb ik deal dat klopt maar ik denk aan me zelf dus cem laat ik liggen
ik stuur cem geen bericht dan houd hij zelf een keer op denkt hij 
Ik lach wel maar ik vind dit onprofessioneel.
Ik lach wel maar ik vind dit onprofessioneel.
[ Voor 11% gewijzigd door cem. op 12-02-2024 09:33 ]
Er is een overeenkomst, hij levert niet, dus je mag een review schrijven.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Lekker laten lopen dit soort MP praktijken
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Pagina: 1