Dag iedereen,
Ik ben zelfstandig in 'bij beroep' (heel kleinschalig).
Tot nu toe heb ik altijd 'InvoiceNinja' gebruikt (ik zit nog op een oudere versie)
Ik zou graag mijn kosten aan mijn boekhouder wat drukken en het zou makkelijkst zijn als ik mijn facturen en uitgaven in 'UBL' formaat zou kunnen doorsturen (ipv nu PDF's) blijkbaar.
Ik weet niet als er mensen zijn die hier InvoiceNinja gebruiken.
maar voor zover ik versta kan je met de huidige versie de facturen die je maakt ook een UBL formaat van de factuur maken.
Enkele vragen hierbij:
Kan je van de facturen die je uitstuurt naar klanten het UBL formaat downloaden vanuit InvoiceNinja?
(of wordt deze enkel mee verzonden via e-mail?)
Al de inkomende facuteren (uitgaves) geef ik ook altijd in bij 'expenses'.
(manueel invullen van de ontvangen factuur in Expenses)
Kan hiervan dan ook een UBL formaat gecreëerd worden?
ideaal zou dus zijn dat je bij 'Reports' een 'Export' kan doen van 'Facturen' en 'Expenses' in UBL formaat.
Zijn er andere programma's die hiervoor beter geschikt zijn i.p.v. InvoiceNinja?
Bij voorkeur gratis programma's - ik gebruik nu een oude self-hosted versie van InvoiceNinja-
Ik ben zelfstandig in 'bij beroep' (heel kleinschalig).
Tot nu toe heb ik altijd 'InvoiceNinja' gebruikt (ik zit nog op een oudere versie)
Ik zou graag mijn kosten aan mijn boekhouder wat drukken en het zou makkelijkst zijn als ik mijn facturen en uitgaven in 'UBL' formaat zou kunnen doorsturen (ipv nu PDF's) blijkbaar.
Ik weet niet als er mensen zijn die hier InvoiceNinja gebruiken.
maar voor zover ik versta kan je met de huidige versie de facturen die je maakt ook een UBL formaat van de factuur maken.
Enkele vragen hierbij:
Kan je van de facturen die je uitstuurt naar klanten het UBL formaat downloaden vanuit InvoiceNinja?
(of wordt deze enkel mee verzonden via e-mail?)
Al de inkomende facuteren (uitgaves) geef ik ook altijd in bij 'expenses'.
(manueel invullen van de ontvangen factuur in Expenses)
Kan hiervan dan ook een UBL formaat gecreëerd worden?
ideaal zou dus zijn dat je bij 'Reports' een 'Export' kan doen van 'Facturen' en 'Expenses' in UBL formaat.
Zijn er andere programma's die hiervoor beter geschikt zijn i.p.v. InvoiceNinja?
Bij voorkeur gratis programma's - ik gebruik nu een oude self-hosted versie van InvoiceNinja-