Beste Tweaker, ik wist niet hoe ik het anders moest verwoorden dan wat er in de titel stond.
Ik kon echter weinig vinden op het internet, dus ik ga dan toch maar opzoek naar mensen die wellicht het zelfde probleem hebben.
Mijn vraag
Ik ga binnenkort starten met een proefles.
Dat ga ik doen in een Ford Puma ( echter weet ik nog niet of die ruim is) ik weet wel dat het een dure wagen is en dat hij niet in mijn budget valt.
Zelf ben ik vaak bezig met de toekomst, namelijk als ik straks mijn rijbewijs heb, wil ik gaan kijken voor een tweedehands auto.
Nou heb ik al twee keer in een auto gezeten van mijn vader / moeder.
Toyota Yaris, en Opel Cora.
En bij beide auto's zat ik erg krap, sterker nog de corsa word het al helemaal niet.
De Yaris daarin tegen kwam ik bij het remmen tegen de stuur aan, wat niet idiaal is.
Uiteraard heb ik de stoel helemaal naar achteren gedaan en de stuur omhoog gedaan.
De vraag aan jou is:
Welke auto zou voor mij geschikt zijn waar ik veel beenruimte en eventueel makkelijk naar het stoplicht kan kijken dat ik niet hoef te bukken. (Heb je natuurlijk snel bij lange mensen)
Info:
Lengte: 193m
Gewicht: 143kg (Lengte en dikte zit hem vooral in de benen)
Eisen: Budget gap is tot 7000
Het liefst automaat, maar schakel is prima.
Dit word ten slotte mijn eerste auto.
Benzine is een must have ik zal niet veel rijden.
Ik kon echter weinig vinden op het internet, dus ik ga dan toch maar opzoek naar mensen die wellicht het zelfde probleem hebben.
Mijn vraag
Ik ga binnenkort starten met een proefles.
Dat ga ik doen in een Ford Puma ( echter weet ik nog niet of die ruim is) ik weet wel dat het een dure wagen is en dat hij niet in mijn budget valt.
Zelf ben ik vaak bezig met de toekomst, namelijk als ik straks mijn rijbewijs heb, wil ik gaan kijken voor een tweedehands auto.
Nou heb ik al twee keer in een auto gezeten van mijn vader / moeder.
Toyota Yaris, en Opel Cora.
En bij beide auto's zat ik erg krap, sterker nog de corsa word het al helemaal niet.
De Yaris daarin tegen kwam ik bij het remmen tegen de stuur aan, wat niet idiaal is.
Uiteraard heb ik de stoel helemaal naar achteren gedaan en de stuur omhoog gedaan.
De vraag aan jou is:
Welke auto zou voor mij geschikt zijn waar ik veel beenruimte en eventueel makkelijk naar het stoplicht kan kijken dat ik niet hoef te bukken. (Heb je natuurlijk snel bij lange mensen)
Info:
Lengte: 193m
Gewicht: 143kg (Lengte en dikte zit hem vooral in de benen)
Eisen: Budget gap is tot 7000
Het liefst automaat, maar schakel is prima.
Dit word ten slotte mijn eerste auto.
Benzine is een must have ik zal niet veel rijden.
[ Voor 29% gewijzigd door Joey_ op 17-02-2024 00:53 . Reden: Wat extra informatie ]