WordPress bevestigingsmail werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 22:23
Goedenavond,

Ik heb een vraag betreft WordPress en een externe thema.

Tot nu toe kan ik alles nog zelf regelen. Het is uitvogelen hoe de bouwer de thema heeft opgezet voor de noob om alles aan te passen.

Nu ben ik bij een onderdeel gekomen waarbij ik niet uitkom.

1. Wanneer iemand een afspraak boekt bij ons, krijg ik de email wel. Dat werkt.

Maar wil nu dus dat de klant ook dus een bevestigingsmail ontvangt.

Nu werkt de thema met contact form 7. Op zich prima. Maar kan nergens de functie zien dat de klant een bevestigingsmail kan krijgen. Je ziet alleen op de site zelf dat het bericht is toegestuurd, meer niet.

Iemand enig idee waar ik dit kan aanpassen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Is standaard aanwezig :)

In je dashboard van je WP admin

Contactformulieren > Betreffende formulier bewerken > Klik op tabblad Mail onderaan Mail (2) even vinkje bij Gebruik Mail (2) zetten.

[ Voor 9% gewijzigd door RobbyTown op 11-02-2024 23:35 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basz85
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-07 11:52
Ik lees altijd mee en reageer niet op topics (ben uitgelogd).

Aan TS:

Ik wil je een heads-up reactie doen in je topic:

Er is een soort bug met de tag [your-email] alleen onder Mail (2). Er wordt geklaagd op internationale WordPress supportforums bij de ontwikkelaar van Contact Form 7 over deze bug. De topics die hierover gaan: Topic 1 en Topic 2

Er lijkt nog niet echt een bugfix te komen, maar wel een tijdelijke workaround door code snippets toe te voegen in de wp-config en functions.php van actieve thema (maak wel even een child thema). De tijdelijke workaround vind je hier in het tweede topic.

Op de Nederlandse WordPress Support Forum (community) is er ook een melding hierover gekomen met Mail (2) en dan voornamelijk op de tag [your-email].

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groet, Bas