Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandow
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 02-07-2024
Beste Tweakers,

Ik overweeg de aanschaf van een 7950x3d in combinatie met de ASUS ROG Crosshair X670E Hero. In Ongeveer een half jaar geleden waren er voornamelijk problemen gemeld met ASUS-moederborden, met name met betrekking tot stabiliteit en andere kwesties.

Ik ben benieuwd naar recente gebruikerservaringen en of de stabiliteit inmiddels verbeterd is met de laatste BIOS-updates. Ondanks mijn zoektocht op verschillende forums, heb ik helaas geen recente posts kunnen vinden. Als er gebruikers zijn die hun ervaringen willen delen, wordt dat zeer gewaardeerd.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:53

star-saber

Ryzen

Ik heb een Asus X670E-Extreme en daar de nodige problemen mee gehad aanvankelijk.
Inmiddels loopt het super stabiel.

Let wel dit bord is inmiddels EOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:29
Ik gebruik het bord al enige tijd i.c.m. een Ryzen 9 7950X en dat gaat prima. Heel even een periode gehad dat het geheugen (AMD EXPO) opeens niet meer stabiel wilde draaien op 6000MHz, maar dat was na een BIOS-update opgelost.

Fijn aan dit bordje zijn de Precision Boost Optimization Enhancements: https://www.asus.com/news/qg3oo6wafse7z6f6/

Hier draait het systeem op PBO Level 2 en de processor komt niet boven de 80 graden Celsius uit. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jody greven
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 10-09 11:02
*knip* nee, zoals dion_b in "Nieuwe PC instabiel - 7950X3D - X670E Hero" ook al duidelijk maakte.

[ Voor 91% gewijzigd door br00ky op 26-01-2025 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:02

br00ky

Moderator Harde Waren
@jody greven dit kan je kwijt in een review, niet in een topic van bijna een jaar geleden.

Dit topic is gesloten.