Review verwijdering.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.095 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk323
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 22-09 20:45
Hoiiii, ik zou graag de review geplaatst door Takkeding laten verwijderen. Ik heb meneer een cpu verkocht die ik werkend heb getest (komen uit oude office pc's van de zaak) verstuurd in bubble wrap (is intel dus geen pinnetjes) Vervolgens krijg ik nadat deze is aangekomen een dm van meneer met dat ie "kapot" zou zijn. Maar wel met het bericht erbij dat ie dat niet zeker weet want hij heeft geen werkend mobo. Hoe kan je dan concluderen dat ie kapot is?! Naja als oplossing aangeboden een andere op te sturen, maar daar wou persoon niet op in gaan. (review is geplaatst voordat persoon mij benaderd heeft met het zogenaamde probleem). Gezien ik een volledige 5 star rating op mijn account erg waardeer maar deze nu weg is en de review helemaal nergens op slaat verzoek ik deze verwijderd te worden. Dus ook toestemming om in mijn dm te kijken met persoon.

Have a nice day :) :)

[ Voor 8% gewijzigd door Henk323 op 11-02-2024 21:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:48

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

ik ga eens kijken.
Ok, begin eens met How to - V&A Feedback laten aanpassen.
Ik hoor het wel als jullie er uit zijn.

[ Voor 77% gewijzigd door Microkid op 11-02-2024 21:46 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 25-09 11:11
knip. Gelieve niet te reageren indien je zelf geen partij bent.

[ Voor 181% gewijzigd door Microkid op 11-02-2024 21:45 ]

• Henk323
Persoon reageert al 5 dagen niet. Verzoek om verwijdering

• Henk323

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkeding
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 17:24
Hoi, review heb ik inderdaad bewust geschreven omdat het in mijn ogen not done is gevoelige electronica te sturen zonder anti statisch zakje. Omdat ik de CPU niet kan testen met een ander mobo heb ik enkel over de aflevering een minder hoge beoordeling gegeven. Voor de rest was ik tevreden.

Dat ik de afgelopen dagen niet heb gereageerd is niet sjiek, daar ben ik het mee eens, oa carnaval gevierd en nog wat andere dingen die mij buiten Tweakers ook gewoon druk houden :)

Wat mij betreft blijft mijn review staan, maar wel met een aangepaste rating voor de aflevering. Maak er maar "onbeoordeeld" van. Mij lukt het niet om deze aan te passen, enkel de tekst mag ik aanpassen. Hiermee is Henk323 zijn rating-probleem volgens mij ook wel opgelost en klopt het verhaal nog steeds, ik kan het functioneren van de CPU simpelweg niet testen in een andere set hardware.

De review van Henk323 bij mij zie ik ook graag aangepast. De lage beoordeling voor communicatie is een beetje terecht, maar de rest niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk323
De geplaatste review bij @Takkeding mag evt ook wel weg of de ratings aanpassen naar 5 ster met uitzondering van de communicatie

[ Voor 33% gewijzigd door Henk323 op 17-02-2024 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

@Henk323 @Takkeding Stemmen jullie even via DM af wat de reviews moeten worden (tekst en sterren). (dat hoeft hier niet en public. Laat mij dan maar weten, dan pas ik het aan.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk323
@Microkid Ik en @Takkeding hebben besloten dat we de reviews die we bij elkaar hebben geplaatst allebei graag verwijderd willen hebben. Na overleg (kijk maar dm)

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Done. Case closed :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.