Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bark
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Hallo,

Ik heb recent een Nokia 8010 gekocht ter vervanging van mijn defect Dune HD.
Ik gebruik de Nokia eigenlijk alleen als mediaspeler voor bestanden.
Nu zoek ik de mogelijkheid om automatisch Kodi te starten bij het aanzetten van de Nokia.

Iemand een idee?

Beste antwoord (via bark op 13-02-2024 10:04)

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
bark schreef op zondag 11 februari 2024 @ 20:52:
Dank je. Daar ga ik eens naar kijken.

Q: Why i can’t PowerON my Nokia 8010 device with the remote control ? Is there a fix for this ?
A: Unfortunately the bootloader doesn’t have the required IR codes to wake up the device with the Nokia remote control.

Dit is wel erg onhandig....
Als je de box van de spanning haalt en weer plaatst dan start ie iig met CoreElec als default op ;)

Er schijnt een hardware oplossing te zijn, maar daar heb ik me verder niet in verdiept. Ik ga vanuit Android TV wel naar CoreElec, als ik dat zou willen gebruiken en keer na gebruik altijd weer terug naar Android TV.

Maar mijn hoofdgebruik ligt bij Android TV, CoreElec is een extraatje voor mij ;)

Testing, one, two ...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Als je werkelijk alleen Kodi op het apparaat gaat gebruiken dan zou ik deze inrichten voor de specifieke CoreElec versie voor dit apparaat.

Je krijgt daarmee betere afspeelmogelijkheden dan met de Android TV Kodi versie. Zo is Auto Framerate daarmee ondersteund en ook alle denkbare audio formaten.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bark
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-03-2024

Q: Why i can’t PowerON my Nokia 8010 device with the remote control ? Is there a fix for this ?
A: Unfortunately the bootloader doesn’t have the required IR codes to wake up the device with the Nokia remote control.

[ Voor 77% gewijzigd door bark op 11-02-2024 21:03 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
bark schreef op zondag 11 februari 2024 @ 20:52:

Als je de box van de spanning haalt en weer plaatst dan start ie iig met CoreElec als default op ;)

Er schijnt een hardware oplossing te zijn, maar daar heb ik me verder niet in verdiept. Ik ga vanuit Android TV wel naar CoreElec, als ik dat zou willen gebruiken en keer na gebruik altijd weer terug naar Android TV.

Maar mijn hoofdgebruik ligt bij Android TV, CoreElec is een extraatje voor mij ;)

Testing, one, two ...

Dit topic is gesloten.